سرخط خبرها

تراکتور: خمز را به اسپورتینگ گیخون نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۱۴۵۵۴۴
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
تراکتور: خمز را به اسپورتینگ گیخون نمی‌دهیم
باشگاه تراکتور تبریز رسما با جدایی خمس و پیوستن به باشگاه اسپورتینگ گیخون اسپانیا مخالفت کرده است. تراکتوری‌ها در هیچ شرایطی خمز را نمی‌فروشند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ‌اسپورتینگ گیخون، یکی از باشگاه‌های قدیمی اسپانیا، در تلاش است تا خمز، سرمربی تیم فوتبال تراکتور را به خدمت بگیرد. نشریات اسپانیایی درباره پیشنهاد این باشگاه با ریشه اسپانیایی به سرمربی کنونی باشگاه تراکتور بازتاب گسترده‌ای داده‌اند و حتی گفته شده است خمز با جدایی به شرط موافقت باشگاه تراکتور موافق است.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان، مدیر تیم فوتبال تراکتور، درباره این پیشنهاد چنین گفته است: «ما با جدایی خمز مخالفت خواهیم کرد و با توجه به اینکه او در تیم جا افتاده و خوب کار می‌کند، حاضر به از دست دادن سرمربی خود نیستیم. فوتبال تراکتور مقابل استقلال را همه دیدند که باید برای دومین بازی متوالی این تیم را شکست می‌دادیم، اما داور سر تراکتور را برید. از فردا تمریناتمان را برای دیدار حساس با گل‌گهر سیرجان که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود، آغاز خواهیم کرد.»

با این تفاسیر جدایی خمز از تراکتور را باید منتفی دانست، اما همین که باشگاه‌های اسپانیایی همچنان خواهان جذب این مربی هستند، نشان‌دهنده عمق تأثیرگذاری خمز در فوتبال اسپانیاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->