جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

دست خالی «نیان»

  • کد خبر: ۱۴۴۳۹۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
دست خالی «نیان»
نماینده استان در یک بازی پراشتباه مقابل ایفاسرام با شکست از یزد برگشت.

شهرآرانیوز؛ ضربه محمد موسوی به تور می‌خورد تا رالی دیدنی امتیاز آخر از دست اول به‌سود میزبان شود. این سرآغاز روز بد نیان در جدال با ایفاسرام در اردکان بود. دیداری که قرار بود به «دست» انتقام نماینده مشهد از میزبانش که بازی رفت را در مهران ۳ بر ۲ برده بود، بدل شود، اما شکستی تلخ را برای نیان به‌همراه داشت. شاگردان حامد صمدی دیروز در جدال با یاران علیرضا طلوع‌کیان تن به شکست ۳ بر ۰ دادند تا دست خالی به مشهد برگردند. باختی که بعد از دو پیروزی خوب و روحیه‌بخش برای نیانی‌ها دست‌کم با این کیفیت چندان پیش‌بینی نمی‌شد؛ یک باخت ساده، با اشتباهات پرشمار!

چند دست اعصاب‌خردی

دست اول با نمایش خوب میهمان آغاز شد، اما هرچه از بازی گذشت، بر شمار اشتباهات مشهدی‌ها افزوده شد. شاید اگر سرویس‌های مرگ‌بار موسوی نبود، نیان خیلی ساده‌تر از ۲۸ بر ۲۶ دست اول را می‌باخت. بعد از این باخت بود که نیانی‌ها بازی را باخته دیدند و در دست‌های دوم و سوم هم ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ باختند. نکته جالب آنکه هر دو دست بعدی هم نیان از حریف با اختلاف جلو بود و از امتیاز شانزده به بعد بود که میزبان با بهره‌مندی از حضور تماشاگران و بالارفتن میزان خطای بازیکنان تیم میهمان بازی را به‌سود خودش رقم زد. البته در این بین نباید از نقش طلوع‌کیان، سرمربی این تیم، هم گذشت. مردی که روی نیمکت تیم‌ملی هم دستیار اول بهروز عطایی است و از او کمتر از این هم انتظار نمی‌رفت.

لیبرویی با یک دنیا دریافت بد!

شاید نقطه کلیدی این دیدار که نیان را از شمایل یک تیم برنده به یک تیم بازنده بدل کرد، دو دریافت ناامیدکننده در دست اول بود؛ دریافت‌هایی روی دو امتیاز آخر دست که از قضا از دستان لیبرو نارنجی‌پوش نیان هم گرفته شد! امین رضوی چهره ویژه دیدار دیروز بود که با وجود آنکه لیبرو تیم بود و باید در دریافت بهترین عملکرد را می‌داشت، روز فاجعه‌باری را پشت‌سر گذاشت. دو دریافت بد رضوی در پایان دست اول تنها نقاط تاریک نمایش او نبود. رضوی در دست‌های بعدی هم بدترین دریافت‌ها را در بهترین موقعیت‌ها داشت و بار‌ها وقتی توپ برگشتی به‌سادگی می‌شد به امتیاز بدل شود، با یک پاس یا دریافت بد از این بازیکن به امتیاز برای حریف تبدیل می‌شد!

چوب بی‌توجهی به ستاره جوان

علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی که در میان هواداران والیبال مشهد به‌دلیل رنگ بور موهایش به «بچه شیر» مشهور است، هربار به زمین آمده، روند بازی را یا با سرویس‌هایش یا با ضربات سرعتی تغییر داده است. دراین‌میان، فراهانی که هم‌پست موسوی و جلوه است، شاید به‌دلیل همین مسئله چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کند. حامد صمدی که رفته‌رفته به این بازیکن بیش از پیش اعتماد می‌کند، شاید لازم باشد از بازی‌های آینده او را از ابتدا در ترکیب قرار دهد و روی نام‌های بزرگ تیمش به‌نفع منافع تیم خط بکشد.

تجربه ایفاسرام بر نیان چربید

فهرست بازیکنان ایفاسرام اردکان پر از بازیکنان باتجربه است. از محمدجواد کریمی، پاسور تیم‌ملی، بگیرید تا علیرضا مباشری، علی‌اصغر مجرد و پوریا یلی. تیمی که نیم‌فصل اول رحمان داودی را هم در اختیار داشت، اما در این نیم‌فصل این ستاره را به نیان داد و در عوض هماهنگی بیشتر در زمین را برای خودش به ارمغان آورد. نمایش داودی مقابل هم‌بازی‌های نیم‌فصل اول هم جالب بود و بار‌ها روی تور تصاویر دیدنی را از جدال آن‌ها ثبت کرد.

ایفاسرام در این بازی هربار کار گره خورد، با استفاده از تجربه به بازی برگشت و نیانی‌ها برخلاف بازی‌های قبلی در امتیازات حساس بازنده دوئل‌ها و رالی‌های طولانی بودند. اما شاید بتوان مهم‌ترین دلیل شکست نیان در این بازی را دریافت‌های بد و استفاده‌نکردن از توپ سوم در زمین دانست.

سومین شکست صدرنشین در اصفهان

در سایر دیدار‌های روز گذشته هم نتایج جالبی رقم خورد که شاید مهم‌ترین آن شکست ۳ بر ۰ صدرنشین مسابقات مقابل میزبانش گیتی‌پسند اصفهان بود. تیم لبنیات هراز آمل که لیگ را رؤیایی شروع کرده و سرمربی تیم‌ملی را در رأس کادرفنی‌اش می‌بیند، چهار هفته‌ای است که سه شکست را تجربه کرده و همین، مدیران آملی را نگران کرده است. با این شکست و پیروزی شهداب مقابل شهرداری گنبد، تیم یزدی به یک‌قدمی نماینده آمل رسیده است و جایگاه این تیم را در صدر جدول تهدید می‌کند. فولاد سیرجان هم با برتری ۳ بر ۱ مقابل راه‌یاب ملل مریوان شمار بردهایش را دورقمی کرد تا با ۱۰ پیروزی در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->