جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

محمدی‌راد: استفاده از ویدئوچک در لیگ برتر توسط باشگاه‌ها نهادینه شود

  • کد خبر: ۱۴۳۵۷۰
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
محمدی‌راد: استفاده از ویدئوچک در لیگ برتر توسط باشگاه‌ها نهادینه شود
سرمربی هورسان رامسر گفت: در ایران دو دستگاه ویدئوجک داریم که امیدوارم هر دو دستگاه توسط باشگاه‌ها استفاده شود و حداقل در دو بازی هفته باشگاه‌ها و تیم داوری از آرامش لازم برخودار باشند. امیدوارم استفاده از ویدئوچک در لیگ برتر ایران توسط باشگاه‌ها نهادینه شود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رحمان محمدی‌راد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد بیان کرد: پس از پیروزی در ست نخست فرصت پیروزی در ست دوم را نیز داشتیم، اما متاسفانه از توپ‌های خود به نحو احسن استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: کیفیت بازی نیان پس از پیروزی در ست دوم بهتر شد و در ادامه بازی سرویس‌های خوبی زده و دفاع‌های خوبی روی تور داشتند. عقب‌ماندگی چند پوئن در شروع ست چهارم را با وجود اینکه جبران کردیم، اما باز هم نتوانستیم بازی همیشگی خود را در زمین ارائه دهیم.

سرمربی هورسان رامسر در خصوص استفاده از ویدئوچک در این دیدار گفت: استفاده از ویدئوچک در چند صحنه مشکوک به قضاوت داور بسیار کمک کرد.

وی اضافه کرد: هزینه استفاده از ویدئوچک بر عهده باشگاه‌ها است. هزینه استفاده از ویدئوچک در این دیدار بر عهده باشگاه ما بوده است. در دیدار گذشته شرایط داوری آنقدر برای تیم ما سخت پیش رفت که از مسئولان باشگاه تقاضا کردم برای آرامش تیم خودمان برای دیدار با نیان تقاضای استفاده از ویدئوچک را بدهند، چرا که پس از اشتباهات داوری تمرکز بازیکنان بهم می‎ریزد و تمرکز بازی برای ادامه بازی را ندارند.

محمدی‌راد گفت: عملکرد داوران در این دیدار خوب بود و ویدئوچک شبه‌های داوری را برطرف کرد و هر دو تیم روی کار خود تمرکز کردند. امیدوارم استفاده از ویدئوچک در لیگ برتر ایران توسط باشگاه‌ها نهادینه شود.

وی عنوان کرد: در ایران دو دستگاه ویدئوچک داریم که امیدوارم هر دو دستگاه توسط باشگاه‌ها استفاده شود و حداقل در دو بازی هفته، باشگاه‌ها و تیم داوری از آرامش لازم برخودار باشند.

سرمربی هورسان رامسر تصریح کرد: قرار است در مرحله پلی‌آف از ویدئوچک استفاده شود. هزینه‌های استفاده از ویدئوچک در برابر هزینه‌های تیم‌ها خیلی زیاد نیست و به برگزارکننده و داوران مسابقه کمک زیادی می‌کند.

محمدی‌راد در خصوص شرایط تیمش در ادامه فصل گفت: قولی که از روز نخست به مسئولین باشگاه دادیم حضور در جمع ۸ تیم برتر بود. خداراشکر در دور رفت جایگاه و شرایط خوبی داشتیم، اما دور برگشت را با ۲ شکست آغاز کردیم که امیدوارم این نتایج را در دیدار‌های آتی جبران کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->