پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟
سرخط خبرها

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری چه زمانی منتشر خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۴۳۹۶۰
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کارت ورود به جلسه آزمون سراسری چه زمانی منتشر خواهد شد؟
زمان انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری به یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ موکول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت دی، عصر ۲۵ دی در سایت سازمان سنجش بارگذاری خواهد شد. ویرایش جزئیاتی از مشخصات در این تاریخ امکان پذیر است.

در نشست خبری رئیس سازمان، زمان انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری ۲۷ دی اعلام شد که این تاریخ به ۲۵ دی اصلاح شد.

یکی از ملزومات کنکور سراسری ۱۴۰۲، همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون است. این کارت به منظور اطلاع داوطلبان از زمان و مکان برگزاری آزمون، چند روز قبل از تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی در سایت sanjesh.org منتشر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->