حضور رئیس‌جمهور پاکستان در مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور ایران پرچم کنسولگری‌های مستقر در مشهد به حالت نیمه افراشته درآمد جلسه شورای معاونین وزارت خارجه به ریاست باقری برگزار شد لغو برگزاری کلیه نمایشگاه‌های مراکز استانی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک دقیقه سکوت شورای امنیت سازمان ملل به احترام شهدای ایران دستور سردار باقری برای بررسی علل سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور زمان تشییع رئیس‌جمهور در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد تعطیلی کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تبریز فردا سه شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) واکنش کرملین به انقضای اختیارات زلنسکی در اوکراین تمامی دروس حوزه‌های علمیه کشور در روز سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس قاضی‌زاه هاشمی: شهادت، پاداش خدمات آیت‌الله رئیسی بود با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود
سرخط خبرها

یلدا معیری به خدمات رایگان در پارک بانوان محکوم شد

  • کد خبر: ۱۴۳۸۵۲
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
یلدا معیری به خدمات رایگان در پارک بانوان محکوم شد
قوه قضائیه اعلام کرده است که دادگاه یلدا معیری (عکاس) را به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم کرده است

به گزارش شهرآرانیوز، یلدا معیری که در پی حضور در اغتشاشات اخیر در تهران براساس اتهامات ضد امنیتی و حمایت از اغتشاشات در فضای مجازی بازداشت شده بود، چندی پیش با قید وثیقه از زندان ازاد شد.

بازداشت این متهم هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و این فرد در صحنه اغتشاشات و بدلیل اتهامات ضد امنیتی بازداشت شده است. 

براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است. این پارک ویژه استفاده بانوان بوده و آقایان اجازه ورود به آن را ندارند.  

این فرد در سال ۱۳۹۶ تصویری جعلی منتسب به اغتشاشات را به شیوه ای هدفمند منتشر کرد که بازتاب زیادی در رسانه‎ها و حتی در سطح بین‌المللی داشت به طوری رییس جمهور وقت آمریکا نیز از این عکس در یک پست توییتری استفاده کرده بود. 

در تصویر مورد اشاره زنی با مشت گره کرده در میان دود دیده می‌شود و به وضوح صحنه سازی و بازی با افکار عمومی در ان مشهود است و اینگونه به ذهن متبادر می‌شود که مرتبط با نا آرامی های تهران است اما همانطور که خود این فرد هم در مصاحبه‎ای به آن اعتراف کرده است دودی که در عکس وجود دارد ناشی از پودرکپسول آتش‌نشانی است و فقط شبیه استفاده گاز اشک آور است.

این عکس در یک پارک با استفاده از پودر کپسول آتش نشانی و صحنه‌سازی عکاسی تهیه شده بود. معیری عکس تقلبی و جعلی را به چندین رسانه بین‌المللی نیز فروخته بود و بارها در رسانه های دنیا به عنوان صحنه‎ای از اغتشاشات ایران از ان استفاده شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->