نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

استقلال و چالش جذب بازیکن خارجی در نیم فصل

  • کد خبر: ۱۴۳۳۹۴
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
استقلال و چالش جذب بازیکن خارجی در نیم فصل
به دلیل بالا رفتن نرخ ارز، مدیران استقلال موافق جذب بازیکن خارجی در این تیم نیستند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم استقلال برای تقویت در برخی خطوط نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد و در این میان ساپینتو در حال بررسی شرایط بازیکنان مد نظرش است تا بهترین نفرات را جدب کند.

این مربی در نظر دارد دو بازیکن خارجی جذب کند و نام این نفرات را به باشگاه ارائه کرده است، اما در این میان وی با مشکلاتی روبروست، زیرا به دلیل مشکلات ارزی و دلار اعضای هیات مدیره با حضور بازیکن خارجی مخالفند و حتی به علی فتح الله زاده اعلام کردند ساپینتو را توجیه کند تا برای جذب بازیکن جدید از نفرات داخلی استفاده کرده و بازیکن خارجی را فراموش کند.

اعضای هیات مدیره اعلام کردند که لیست ساپینتو باید مورد بررسی اعضا قرار بگیرد و مدیریت استقلال در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات در خصوص بازیکنان مورد نظر ساپینتو توضیحاتی ارائه کرده و در این مورد به صورت گروهی تصمیم گیری شود.

این در حالی است که سرمربی استقلال اصرار زیادی به جذب نفرات مورد نظرش دارد و از طرفی هیات مدیره مخالفت شدید خود را با نظر ساپینتو اعلام کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->