سرخط خبرها

بهبودی: امیدوارم فدراسیون دلیل موجهی برای تعطیلی یک ماهه لیگ والیبال داشته باشد

  • کد خبر: ۱۴۲۹۶۹
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
بهبودی: امیدوارم فدراسیون دلیل موجهی برای تعطیلی یک ماهه لیگ والیبال داشته باشد
کاپیتان نیان الکترونیک مشهد گفت: متوجه تصمیم تعطیلی یک ماهه لیگ برتر از سوی فدراسیون نشدیم. امیدوارم تصمیم‌گیرندگان این موضوع دلیل موجهی برای تعطیلی لیگ داشته باشند؛ چرا‌که دور برگشت لیگ برتر بسیار فشرده برگزار خواهد شد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علیرضا بهبودی پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل پاس گرگان با انتقاد از تعطیلی یک‌ماهه لیگ والیبال بیان کرد: این تعطیلی به لیگی که منظم و با برنامه در حال برگزاری بود، ضربه خیلی بزرگی وارد کرد.

وی افزود: در نهایت متوجه تصمیم تعطیلی یک‌ماهه لیگ برتر از سوی فدراسیون نشدیم. امیدوارم تصمیم‌گیرندگان این موضوع دلیل موجهی برای تعطیلی لیگ داشته باشند؛ چرا‌که دور برگشت لیگ برتر بسیار فشرده برگزار خواهد شد.

بهبودی گفت: این تعطیلی تیم‌ها را از شرایط خوب خود دور کرد. تیم ما که روی نوار پیروزی قرار داشت، سه بازی انتهایی نیم‌فصل را واگذار کرد. امیدوارم تیم‌ها مجددا روی ریل آمادگی قرار بگیرند.

بهبودی تأکید کرد: مهم‌ترین آرزویم در نیم‌فصل دوم که بازی‌ها بسیار فشرده برگزار می‌شود، این است که بازیکنی آسیب نبیند؛ چرا‌که این برنامه‌‌ فشرده تأثیر منفی روی همه تیم‌ها خواهد داشت. در سال‌های گذشته که بازی‌ها به‌دلیل شرایط کرونایی به‌صورت فشرده پیگیری می‌شد، تمام بازی‌ها به‌صورت متمرکز در یک شهر برگزار می‌شد.

کاپیتان نیان الکترونیک درباره عملکرد تیمش مقابل پاس گرگان گفت: به هواداران مشهد تبریک می‌گویم که دور برگشت مسابقات را با پیروزی شروع کردیم، اگرچه ست نخست را پایاپای پیش رفتیم و در نهایت واگذار کردیم، اما می‌دانستیم که می‌توانیم به بازی برگردیم و با پیروزی در ۳ ست بعدی مقابل تیم خوب پاس پیروز میدان باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->