وضیت پر شدگی سدهای خراسان رضوی + جدول قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ واحد منزل مسکونی رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده‌های سیل زده سپاه ۶۹ مشهد پیشرفت برقی‌سازی خط راه‌آهن مشهد-تهران صفر است | ۱۰۰ واگن مسافربری نو وارد شبکه حمل‌ونقل ریلی می‌شود نرخ میوه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود بورس ۶۲ هزار واحد ریخت! | ۹۴ درصد نماد‌ها منفی شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ اجاره آپارتمان در منطقه راهنمایی مشهد سر به فلک کشید (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت فعالیت بازار طلای مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب در سکه همچنان وجود دارد سکه به کمتر از ۴۰ میلیون تومان سقوط کرد | حباب سکه کاهشی شد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | ریزش بی‌ارزش (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) خبر جدید وزیر راه درباره نهضت ملی مسکن امشب یارانه واریز می‌شود (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) رکوردشکنی سود بدون ریسک اوراق اسناد خزانه اسلامی + نمودار دلیل کاهش پی‌درپی نرخ دلار چیست؟ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سنگ اندازی سامانه‌های متعدد دولت الکترونیک پیش پای کسب وکار‌ها  دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

با فیدار سورن لوازم کافه رستوران را ارزان بخرید

  • کد خبر: ۱۴۱۲۳۹
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
با فیدار سورن لوازم کافه رستوران را ارزان بخرید
در صورتی که قصد راه اندازی یک کافه یا رستوران یا یک کافه رستوران را دارید، حتما باید به فکر خرید تجهیزات و لوازم کافه رستوران هم باشید.

گزارش آگهی

کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات متنوع و گسترده هستند و طیف وسیعی از کسب و کار های مختلف را که هر کدام خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهند در بر میگیرند. یکی از این کسب و کار های حوزه غذا هم که چند سالی است که به شدت باب شده است، کسب و کاری نیست به جز کافه رستوران. کافه رستوران ها از زمان پیدایش بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند، به همین خاطر هم کسب و کار های پر سودی به حساب می آیند. در صورتی که شما هم به فکر راه اندازی یک کافه رستوران هستید یا به کافه رستوران ها علاقه مندید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها و تجهیزات و لوازم کافه رستوران، خرید لوازم اشپزخانه صنعتی را از دست ندهید.

خرید لوازم کافه و رستوران با کمترین هزینه

اما قبل از این که به سراغ لیست لوازم کافه رستوران برویم بهتر است که کمی در مورد خود کافه رستوران ها اطلاعات جمع آوری کنیم. کافه رستوران ها از دیگر انواع غذا خوری و کافه ها هستند. کافه رستوران ها را با توجه به خدمات، نوشیدنی و غذا هایی که ارائه می دهند می توان ترکیبی از کافه ها و رستوران ها دانست. به این ترتیب که در کافه رستوران ها منو متشکل از بخشی از آیتم های رستوران و بخشی از آیتم های کافه است. به طور مثال، هم برخی از غذا های ایرانی و کباب های پر طرفدار در منو حضور دارند، و هم برخی نوشیدنی های سرد و گرم پر طرفدار کافه ها. هدف کافه رستوران ها هم این است که خدماتی ارائه دهند که هم طرفداران رستوران ها را راضی نگه دارد و هم طرفداران کافه ها را. یکسری از لوازم و تجهیزات کافه رستوران که شما می توانید آن ها را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فیدارسورن تهیه نمایید را در زیر با هم می بینیم.

با فیدار سورن لوازم کافه رستوران را ارزان بخرید

لوازم پذیرایی: لوازم کافه رستوران شامل تمامی وسایل و لوازمی است که در روند تهیه غذا، پس از طبخ توسط آشپزان و هنگام مصرف توسط مشتری استفاده می‌ شود. این وسایل می ‌توانند برای ارسال غذا به مصرف‌ کننده و مشتریان یا وسایل مورد استفاده در تهیه غذا باشند. تجهیزات سرو غذا نیز به نحوی تأثیر فراوانی در کیفیت رستوران شما دارد، زیرا اکثر این لوازم جلوی چشم مشتری است و مشتری از اغلب آنها استفاده می‌ کند.

قالب های پیتزا: یکی از ابزار های لازم برای پخت و آماده سازی هر نوع پیتزا، قالب های پیتزا می باشند که شما باید سعی کنید از بهترین نوع آنها یعنی بهترین قالب های پیتزای موجوى در بازار برای پخت پیتزا های پیتزا فروشی خود استفاده کنید.

دستگاه گریل: اکثر فست فود ها اقدام به خرید دستگاه گریل از مراکز معتبری مثل فیدارسورن می کنند و از شیوه پخت گریل استفاده می‌ کنند. به دلیل اینکه مهم ‌ترین دستگاه که برای طبخ فست فود از آن استفاده می ‌شود دستگاه اجاق گریل است، باید دستگاه گریلی تهیه شود که طول عمر بالایی داشته باشند تا بتواند برای شما به‌ خوبی و سالها بدون هیچ نقصی کار کنند.

تجهیزات بار گرم کافه: کافه خوب و حرفه ای نیاز دارد که از لوازم کافه و تجهیزات بار گرم خوب و درجه یکی استفاده نماید. به طوری که حتی کیفیت قهوه تهیه شده و سرعت عمل یک افراد کافه تا حد بسیار زیادی به کیفیت لوازم مواد اولیه ای دارد بر می گردد. در قسمت پایینی یکسری از تجهیزات بار گرم که می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی معتبر فیدارسورن تهیه نمایید، معرفی شده اند.

  • دستگاه قهوه ساز.
  • قهوه.
  • آسیاب قهوه.
  • ترازو.
  • تمپر قهوه.
  • کتری یا کتل.
  • ناک باکس.
  • پیچر یا شیرجوش.

تجهیزات بار سرد کافه: برای آماده سازی نوشیدنی ها در کافه ها و کافی شاپ ها، بارتندر علاوه بر مواد اولیه ای‌ نظیر میوه و آب میوه و انواع سیروپ و … به تجهیزاتی نیاز خواهد داشت که ما آن ها را تحت عنوان موارد لیست تجهیزات بار سرد می شناسیم. در قسمت پایینی یکسری از تجهیزات بار های سرد را با هم می بینیم.

  • شیکر.
  • بار مت.
  • جیگر.
  • درب باز کن بطری.
  • مادلر.
  • سرویس مت.
  • یخ ساز.
  • قاشق بار.
  • استرینر.
  • ریل سیروپ.
  • یخ خرد کن.

با فیدار سورن لوازم کافه رستوران را ارزان بخرید

فر صنعتی: انواع فر صنعتی وسايلی هستنى که مواد مختلف پس از آماده سازی، توسط سرآشپز، آشپزان و کارکنان آشپزخانه، به داخل آن ها گذاشته میشوند، تا به صورت کامل و مناسب پخته شوند و غذا آماده سرو و میل توسط مشتریان شود. فر صنعتی تا مقدار زیادی با فرهای معمولی و خانگی متفاوت است.

سينک ظرفشویی صنعتی: با توجه به اینکه حجم کار آشپزخانه‌ های صنعتي از آشپزخانه های خانگی بسیار بیشتر است، به سینک‌های ظرفشویی با ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی نیاز است.

اجاق گاز های صنعتی: تفاوت اجاق گاز صنعتی با نوع معمولی و خانگی بیشتر در مسائلی مثل دوام و مقاومت در برابر گرما و سرما و طوبت، تعداد شعله ها، سرعت روشن و خاموش شدن، جنس بدنه و… است، و در این زمینه ها اجاق گازهای صنعتی نسبت به اجاق گازهای معمولی برتری دارند.

مرکز فروش لوازم کافه رستوران با مناسب ترین قیمت

امید است مطالب بحث لوازم کافه رستوران را ارزان بخرید برای شما کاربردی بوده باشند. درست است که آشنایی با وسایلی که برای راه اندازی کافه رستوران ضروری هستند، امر مهمی است. اما از آن مهم تر این است که پس از آشنایی با لوازم به سراغ خرید آن ها رفت. این قسمت با این که عموما از آشنایی با تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کم اهمیت تر در نظر گرفته می شود، اما اهمیت بسیاری دارد. دلیل اهمیت این موضوع هم این است که کیفیت آیتم هایی که شما برای مشتریان آماده می کنید، ارتباط مستقیمی با کیفیت وسایلی که برای آماده کردن این آیتم ها، از آن ها استفاده می کنید، دارد.

 در نهایت اما برای این که لوازم کافه رستوران درجه یک، قیمت مناسب را تهیه کنید، شدیدا به شما توصیه می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین گروه های ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات می باشد و آماده است تا با ارائه مشاوره حرفه ای و محصولات با کیفیت و با دوام، نیاز های شما عزیزان را برطرف کرده و به شما در راه اندازی کافه یا کافی شاپ تان، با تمام توان کمک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->