آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عطایی: باشگاه‌ها می‌توانند هزینه کرده و از ویدئو چلنج استفاده کنند

  • کد خبر: ۱۴۱۱۷۸
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
عطایی: باشگاه‌ها می‌توانند هزینه کرده و از ویدئو چلنج استفاده کنند
سرمربی لبنیات هراز آمل گفت: در ایران دو دستگاه ویدئو چلنج وجود دارد که تیم‌ها فرصت دارند هزینه کنند و آن را اجاره و استفاده کنند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، بهروز عطایی پس از پیروزی تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد بیان کرد: قطعا بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم داشته‌های خود را در جریان مسابقه به نمایش گذاشتند. در دو ست ابتدایی تیم ما با تسلط کامل بازی را کنترل کرد و به سود خود به پایان رساند.

وی افزود: در ست سوم با وجود اینکه با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ از حریف پیش بودیم و بر بازی تسلط داشتیم، بازیکنانم به‌دلیل اینکه فکر کردند بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند، بازی را رها کردند. بازی تا زمانی که داور سوت پایان را نزده است، ادامه دارد و باید این اشکال بزرگ را در تیممان رفع کنیم.

سرمربی لبنیات هراز آمل خاطرنشان کرد: در ست چهارم بازی به‌شدت سخت شد و تیم مشهد با روحیه بهتری بازی را ادامه داد. مدافعان و پاسور باتجربه نیان نیز در این ست عملکرد خوبی داشتند و کار ما را سخت کردند. فکر می‌کنم تجربه بیشتر بازیکنان ما باعث شد بتوانیم بازی را مدیریت کنیم و ست چهارم را نیز با برتری به پایان برسانیم.

عطایی درباره تداوم پیروزی‌های تیمش گفت: رمز موفقیت در ورزش تلاش است. بازیکنان ما تلاش خوبی داشتند و تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتند و برای یک کارزار سخت خود را مهیا کرده‌اند.

وی درباره عملکرد داوری گفت: اشتباهاتی در جریان بازی وجود داشت که روی نتیجه بازی تأثیر زیادی نداشت؛ اما اشتباه وجود داشت. همان‌طور که مربیان و بازیکنان اشتباه دارند، داور نیز ممکن است اشتباهاتی داشته باشد و باید با اشتباهات داوری کنار آمد. البته امیدوارم اشتباهات داوری به حداقل برسد و در روند پیروزی و باخت تیمی تأثیرگذار نباشد.

سرمربی لبنیات هراز آمل درباره زمان ورود VAR به ایران بیان کرد: در ایران دو دستگاه ویدئو چلنج وجود دارد که تیم‌ها فرصت دارند هزینه کنند و آن را اجاره و استفاده کنند.

عطایی درباره عملکرد سیدمحمد موسوی و حضور مجددش در تیم ملی افزود: موسوی عملکرد خوبی داشت و یکی از ستون‌های قدرتمند نیان محسوب می‌شود. والیبال ایران به سرمایه‌ای مانند موسوی نیاز دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->