جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

«نیان» در مهد والیبال ایران

  • کد خبر: ۱۴۰۴۹۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
«نیان» در مهد والیبال ایران
لیگ‌برتر والیبال پس از وقفه‌ای طولانی از امروز وارد هفته یازدهم می‌شود.

شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال پس از وقفه‌ای طولانی به‌دلیل حضور تیم پیکان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر نوجوانان و جوانان از امروز دوباره آغاز می‌شود و تیم‌ها وارد هفته یازدهم خواهند شد. این مسابقات بیش از یک‌ماه تعطیل بود و حالا با تصمیم فدراسیون از امروز و از ساعت ۱۶ به‌طور هم‌زمان شروع می‌شود. تیم والیبال نیان‌الکترونیک، نماینده مشهد در این رقابت‌ها، امروز در ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.

شاگردان حامد صمدی که پیش از تعطیلات روی نوار پیروزی گام برمی‌داشتند، حالا امیدوارند تا بتوانند با پیروزی مقابل تیم قعرنشین جدول دوباره بر همین مدار بچرخند. البته تقابل با شهرداری ارومیه، تیم ریشه‌دار والیبال ایران، در هر مقطعی و هر وضعیتی در خانه این تیم سخت و دشوار است و والیبالیست‌های تیم خراسان نباید این مسئله را فراموش کنند.

آن‌چه گذشت؛ یک لیگ پرهیجان

لیگ‌برتر والیبال امسال برای مشهدی‌ها با شور و حرارت ویژه‌ای آغاز شد. بازگشت مشهد به این مسابقات با تیم نیان‌الکترونیک پس از چهار فصل دوری، باری دیگر هواداران والیبال شهر را به سالن مهران کشاند و خوشبختانه با وجود قوانین سخت‌گیرانه فدراسیون والیبال برای میزبانی و لزوم استاندارد‌های سالن‌ها، مشهد توانست از میهمانانش در سالن مهران پذیرایی کند. شاگردان صمدی به‌علت دیررسیدن به مسابقات و پیش‌فصل بد، چهار بازی ابتدایی را یکی پس از دیگری باختند تا همه آن‌ها را بحران‌زده بدانند. با این همه، در ادامه مشهدی‌ها با تکیه بر ستاره‌هایشان شش برد پیاپی به دست آوردند تا خودشان را در جدول از قعر به رتبه چهارم برسانند و حالا خیلی‌ها آن‌ها را مدعی می‌دانند. البته سرمربی مشهدی این تیم از همان روز اول می‌گفت که هدفشان حضور در پلی‌آف است و در وهله اول به چیزی جز این فکر نمی‌کنند.

جوان، بی‌تجربه، ارومیه

تیم شهرداری ارومیه با فقط یک پیروزی قعرنشین جدول است؛ تیمی که امسال به هیچ تیمی «نه» نگفته است و شاید دست‌کم روی کاغذ مشهدی‌ها از اولین دیدار پس از تعطیلات چندان ناراضی نباشند. زیرا دست‌کم می‌توانند با برد در این بازی دوباره به فرم مسابقه برگردند. البته نباید این نکته را هم فراموش کرد که تیم جوان‌شده و کم‌تجربه شهرداری ارومیه دو پشتوانه بزرگ برای بازی امروز دارد؛ نخست هویت و شخصیت بزرگ این تیم که سال‌هاست در لیگ‌برتر توپ می‌زند و دیگری هواداران پرشوری که هربار در سالن حاضر می‌شوند، جو مسابقه را به سود تیمشان تغییر می‌دهند؛ نکاتی که مشهدی‌ها نباید آن را فراموش کنند و هرگز نباید خودشان را ازپیش‌برنده بدانند. زیرا ممکن است سخت پشیمان شوند.

اوضاع آرام نیان پس از مذاکره‌های پنهان

تیم والیبال نیان‌الکترونیک که در شروع فصل نتوانست بازیکنان زیادی جذب کند و در یکی‌دو پست مشکل داشت، در فرصت تعطیلات سخت به‌دنبال جذب بازیکن جدید بود؛ البته به شرط اینکه فدراسیون وقفه یک‌ماهه را نیم‌فصل اعلام کند که پس از نظرخواهی از باشگاه‌ها این اتفاق نیفتاد. با وجود این، هرروز زمزمه مذاکره غیررسمی این باشگاه با چندبازیکن برای پرکردن جای خالی میربابک موسوی، بازیکن مصدوم این تیم، به گوش می‌رسید؛ از مذاکره با اسماعیل مسافر گرفته تا شهروز همایون‌فرمنش. با این همه، حالا نیان در سکوت کامل خبری و به دور از همه این هیاهو‌ها با همان بازیکنان پیش از تعطیلات در مسابقات حاضر خواهد بود.

جنگ بزرگ در آمل

در دیگردیدار‌های این هفته نبرد‌های بزرگی در راه خواهد بود. شاید مهم‌ترین نبرد هفته دیدار لبنیات‌هراز آمل و شهداب یزد، تیم‌های اول و سوم جدول، است که در شهر آمل انجام می‌شود؛ دیداری که اگر برنده‌اش میزبان باشد و در سوی مقابل نیان هم از پس ارومیه بربیاید، آن وقت نماینده مشهد در پایان هفته دهم به جایگاه سوم جدول می‌رسد. در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته هم پیکان با هورسان رامسر مصاف می‌کند که برتری پیکان می‌تواند نیان را تا رتبه دوم جدول بالا بیاورد. شهرداری گنبد این هفته به مصاف راهیاب ملل مریوان می‌رود. پاس گرگان از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد و گیتی‌پسند هم به دیدار سایپا می‌رود. در آخرین بازی هفته هم ایفاسرام اردکان با فولاد سیرجان مصاف می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->