پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد!
سرخط خبرها

هری کین: ایران تیمی سرسخت است

  • کد خبر: ۱۳۵۷۸۱
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
هری کین: ایران تیمی سرسخت است
کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم و مهمترین موضوع برای من قهرمانی در جام جهانی است.

هری کین در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: تیم ملی ایران را سرسخت می‌دانم، تیمی که در دفاع قوی است. اصلا بازی ساده‌ای نداریم و نمی‌توانیم به راحتی دروازه آنان را باز کنیم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در خصوص قهرمانی اظهار داشت: من در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کردم و تجربه خوبی بدست آوردم. مسائل فوتبال به سرعت تغییر می‌کند، ولی باید از آن لذت ببریم و خودمان را پیشرفت دهیم. تیم خوب و جوانی داریم و فکر می‌کنم باید در زندگی از اندک فرصت‌ها، نهایت استفاده را برد. در این مدتی که در تیم ملی انگلیس بازی کردم، نهایت توانم را گذاشتم و در این رقابت نیز تمام انرژی‌ام را خواهم گذاشت.

وی اظهار داشت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم. مهمترین چیز برای من قهرمانی در جام جهانی است.

وی در رابطه با شکستن رکورد وین رونی اظهار داشت: بله هدفم است، یک روزی قطعا به تعداد گل‌های رونی می‌رسم. البته من تمام تمرکزم به بازی است و می‌خواهم با تیم به پیروزی برسم. من تمام سعیم این است که برای هم‌تیمی‌هایم موقعیت‌سازی کنم.

کاپیتان تیم ملی انگلیس اظهار داشت: رونی بازیکنی بزرگ است که من همیشه از بچگی‌ام او را به عنوان یک الگو می‌دیدم. برایم افتخار بزرگی است که بتوانم به رکورد او برسم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->