هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا
سرخط خبرها

سرمربی انگلیس: می‌خواهیم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم

  • کد خبر: ۱۳۵۷۷۱
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
سرمربی انگلیس: می‌خواهیم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم
گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس در نشست خبری پیش از مسابقه با ایران شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی انگلیس فردا اولین بازی اش در جام جهانی قطر را مقابل ایران برگزار می‌کند. گرت ساوت گیت در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این مسابقه که دقایقی پیش آغاز شده از تیم ملی ایران تعریف کرد و گفت گل زدن به ایرانی‌ها همیشه سخت بوده است.

شرایط تیم ملی انگلیس در آستانه بازی با ایران؟

همه بازیکنان را در اختیار داریم. مدیسون هم در اختیار تیم است و تنها غایبی که داریم کایل واکر است. در روز‌های اول به دلیل گرمای هوا کار برای ما سخت بود، ولی به مرور زمان عادت کردیم و با تمرینات مناسب به شرایط بهتری رسیدیم.

درباره شرایط ایران چه فکر می‌کنید؟ انگلیس نباید حرکتی انجام بدهد؟

فکر کنم خود ایرانی‌ها بیشتر از شرایط‌شان اطلاع داشته باشند. آن‌ها اگر بخواهند می‌توانند بهتر کار کنند. البته آن‌ها اگر انتظار حمایت از ما داشته باشند شرایط فرق دارد، ولی فعلا باید روی بازی تمرکز کنیم.

انگلیس در مقابل تیم‌های دفاعی کار سخت‌تری در پیش داشته؛ و نظر شما نسبت به واکنش هواداران انگلیسی به این جام جهانی؟

ما همیشه به دنبال این هستیم که حداکثر تلاش را بکنیم تا باعث خوشحالی هواداران بشویم. ولی فراموش نکنید تیم‌هایی که در جام‌های قبلی مقابل ایران بازی کردند خیلی سخت توانستند به آن‌ها گل بزنند.
از نظر ما ایران تیم باکیفیتی است. آن‌ها در رنکینگ فیفا رتبه خوبی دارند.

ما می‌دانیم کی‌روش چطور کار می‌کند. چه زمانی که در منچستریونایتد بود و چه در تیم‌های ملی. برای همین کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

کدام بازیکن ایران می‌تواند برای انگلیس مشکل درست کند؟

در خط حمله بازیکنان خوبی مثل آزمون دارید. جهانبخش را از دوره حضورش در برایتون می‌شناسیم. بازی‌های ایران را تماشا کرده‌ایم. به خصوص بازی مقابل سنگال که در وین انجام شد. به همین دلیل کاملا آماده هستیم.  

آمادگی انگلیس از نظر بدنی و روانی؟

در مورد آمادگی فیزیکی باید بگویم حتی اگر جام جهانی قرار بود آخر فصل برگزار شود ما با آن مشکلی نداشتیم. مساله اصلی آماده‌سازی تیم از نظر روانی است. ما در سال ۲۰۱۸ به خوبی از پس این کار برآمدیم. ولی شرایط این جام فرق می‌کند، چون فقط پنج روز برای آماده‌سازی وقت داشتیم. ولی تیم ریتم خوبی دارد.

پنالتی‌زن انگلیس؟

هری کین در هر جلسه تمرینی تیم ملی ما پنالتی تمرین می‌کند و مثل بازیکنی که اسم بردید (طارمی) آماده است تا اگر پنالتی‌ای گرفته شد گلزنی کند.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->