جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

یک استقلالی در اندیشه جدایی

  • کد خبر: ۱۳۴۳۷۶
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۴
یک استقلالی در اندیشه جدایی
مدافع مطرح استقلال شاید تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال به مانند سیاوش یزدانی نیم فصل دوم سال گذشته مشمول خدمت سربازی شد و به ملوان انزلی پیوست. مرادمند برخلاف یزدانی کمتر در رسانه‌ها آفتابی می‌شد و چون دنبال کار‌های کفالت بود توانست طبق قانون به خدمت سربازی‌اش پایان داد.

مرادمند برخلاف یزدانی زودتر به استقلال بازگشته بود اما خیلی مورد استفاده قرار نگرفت. او در بازی هفته ششم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به جای عارف غلامی که کنار گذاشته شده بود در ترکیب اصلی قرار گرفت. مدافع استقلال که همراه یزدانی سال گذشته جزو بازیکنان کلیدی این تیم بودند به یکباره از سطح اول فوتبال دور شدند که البته این اقبال را داشتند که با شروع فصل جاری به استقلال بازگردند.

بازگشت آن‌ها خیلی روز‌های خوبی را نداشت و سرمربی پرتغالی استقلال با نگاه حرفه‌ای به بازیکنانی بازی داد که از ابتدا در تمرینات حضور داشتند. اکنون خبر می‌رسد که مرادمند هم شاید به مانند یزدانی تصمیم بگیرد نیم فصل دوم از استقلال جدا شود و به تیمی برود که بازی کند. ناگفته نماند که اگر یزدانی و مرادمند چنین تصمیمی بگیرند تنها یک نفر از آن‌ها می‌تواند جدا شود. ضمن اینکه قرارداد آن‌ها پیش از شروع فصل تمدید شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->