سرخط خبرها

بهبودی: شرایط نیان بازی به بازی بهتر می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۰۴۶۸
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
بهبودی: شرایط نیان بازی به بازی بهتر می‌شود
کاپیتان تیم نیان الکترونیک مشهد گفت: نیان خیلی دیر تشکیل شد. سید محمد موسوی ۱۵ روز است که به تیم اضافه شده است. هر چه جلوتر برویم، نیان بهتر می‌شود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علیرضا بهبودی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از پیروزی ۳ بر یک نیان مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: پس از کسب ۴ شکست متوالی در هفته‌های آغازین لیگ، محکوم به پیروزی در این دیدار بودیم. خدا را شاکریم توانستیم تیم جنگنده و خوب گیتی پسند را شکست داده و سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کنیم.

وی افزود: به تیم گیتی پسند نیز تبریک می‌گویم که برای اولین سال حضور در لیگ برتر والیبال تیم خوبی را تشکیل داده‌اند و امیدوارم در ادامه را موفق باشند.

کاپیتان تیم نیان الکترونیک مشهد ادامه داد: نیان خیلی دیر تشکیل شد. سید محمد موسوی ۱۵ روز است که به تیم اضافه شده است. هر چه جلوتر برویم، نیان بهتر می‌شود و امیدوارم با پتانسیل بالایی که در تیم وجود دارد و حمایتی که باشگاه انجام می‌دهد، نتایج بهتری در ادامه لیگ کسب کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم روند تیمی ما از این پس سر و شکل بهتری بگیرد و بتوانیم بازی‌هایی در شان هواداران مشهدی انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->