گزارش شهردار مشهد بعد از ۲ روز عملیات مداوم| پیش بینی بودجه برای جبران خسارات ناشی از سیل مردم + فیلم رفع تمام آب‌گرفتگی‌ها در مشهد | آمادگی مدیریت شهری برای بارش احتمالی جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قطعی برق در برخی از مناطق مشهد (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) ویدئو| تخریب دیوار اراضی متعلق به آستان قدس در خیابان سپاه| آمادگی مشهد برای سیلاب احتمالی در روز جمعه (۲۸اردیبهشت۱۴۰۳) آغاز مجدد بارش شدید باران در مشهد | آماده‌باش تمام دستگاه‌های امدادرسان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پشتیبانی ویژه ستاد اجرایی فرامین امام(ره) از مناطق سیل زده خراسان رضوی و مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجموعه شهرداری از کمک‌های جهادی حمایت می‌کند برآورد خسارت ۱۰۰ میلیاردتومانی سیلاب در کلات نادری (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: بیشتر محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی باز هستند + فیلم آخرین وضعیت سیل در نیشابور از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) خسارت لوازم خانگی و ساختمان‌های تخریب‌شده سیل مشهد پرداخت خواهد شد روایت اهالی سپاه۶۹ منطقه سیدی مشهد از سیلی که زندگی‌شان را با خود برد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس استقرار و کمک‌رسانی تیم ویژه مقابله با بلایای طبیعی ارتش در مناطق سیلابی مشهد پاکسازی فضای سبز شهری بعد از سیلاب روز گذشته مشهد تردد در مسیر روستا‌های گردشگری طرقبه شاندیز ممنوع شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی در پایانه مسافربری مشهد طبق روال عادی انجام می‌شود (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاور شهردار مشهد: آفت بزرگ برای نیرو‌های روابط عمومی و رسانه‌ای این است که به نیروی اداری تبدیل شوند سخنگوی سپاه پاسداران: ما در حوزه رسانه‌ای نتوانستیم مجاهدت کسانی را که مدیریت می‌کنند به اطلاع مردم برسانیم حاجی‌بگلو: اگر قصوری در سیل مشهد رخ داده باشد، حتما به مرجع قضائی معرفی می‌شود
سرخط خبرها

امیر آذریان: خدمات کمیته امداد امام خمینی تنها محدود به چند فعالیت نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۲۹۴۵۴
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
امیر آذریان: خدمات کمیته امداد امام خمینی تنها محدود به چند فعالیت نمی‌شود
فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش شمال شرق کشور گفت: کمیته امداد امام خمینی در طول چهل سال نقش آفرینی های زیادی در تمام ابعاد داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش شمال شرق کشور با حضور در همایش پویش مدادرنگی که ظهرامروز ۲۱مهرماه برگزار شد گفت:  یکی از برکات نظام که به فرمان امام صادر شد، تشکیل کمیته امداد امام خمینی است که نقش افرین های زیادی در طول این چهل سال در تمام ابعاد داشته است.

وی گفت: خدمات کمیته امداد تنها محدود به چند فعالیت نمی شود خدمات کمیته امداد در ساخت منزل سازمانی و شخصی، ازدواج، نگهداری فرزند و سالمند تا ایتام جز خدمات این سازمان است که باید دست مریزاد گفت.

امیر آذریان گفت: ما وظیفه داریم  آنچیزی که به ما فرمودند در همه ابعاد به جامعه اسلامی به ولایت مداران به قدردانان ارزش های اسلامی و‌حکومت اسلامی و کسانی که امنیت را برای ما به ارمغان آورند، انجام دهیم.

کل مرز شرق کشور مسئولیت امنیت آن با قرارگاه شرق است. همیشه سعی شده مشکلی در آن منطقه به وجود نیاید. برکت وجودیدعاهای  مردم ایران برای رزمندگان باعث شده همیشه در امنیت کامل باشیم.

وی تاکید کرد: در جریان هایی که در چند روز گذشته داشتیم که گروه های معاند نظام با یک تفکر غلط انجام می دهند و به جایی همنخواهند رسید بابد قدردان همکاران مان در نیروی انتظامی باشیم که خیلی خوب ظاهر شدند. آمریکا همیشه دشمن است ما وظیفه داریم فرزندان خود را آگاه کنیم که ۴۳ سال گذشته چگونه بودیم و الان چگونه هستیم.۴۳ سالگذشته می گفتند جمهوری اسلامی نباید باشد اما جمهوری اسلامی مانده و پر قدرت تر از قبل ظاهر شده است.

به گزارش شهرآرنیوز ، در همایش پویش مداد رنگی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس کمیته امداد امام خمینی استان و‌ حضورجمعی  از خانواده های تحت نظر کمیته امداد امام خمینی به همت بنیاد نیکوکاری و جهادی عماد مشهد و کمیته امداد خراسان رضوی  برگزار شد. در این پویش در آستانه بازگشایی مدارس ، هزینه‌های ثبت نام و لباس فرم، بیمه، کتاب و دفتر، کیف و کفش و لوازم التحریربه بیش از ۳۰۰ دانش آموز حاشیه این شهر اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->