سرخط خبرها

سرمربی جدید امید وحدت نیامده رفت!| سیروس سنگچولی استعفا می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۲۵۲۲۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
سرمربی جدید امید وحدت نیامده رفت!| سیروس سنگچولی استعفا می‌دهد؟
به نظر می‌رسد اتفاقات عجیب امید وحدت تمامی ندارد و سرمربی جدید این باشگاه نیامده رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در پی حواشی به وجود آمده در باشگاه امید وحدت، شنیده می‎شود سرمربی تازه وارد مشهدی‌ها عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشیده و در فاصله 24 ساعت پس از انتصابش استعفا کرده‌است.

سیروس سنگچولی که از بازیکنان باسابقه فوتبال مشهد محسوب می‎شود و سابقه بازی در تیم‌های پیام، سیاه‌جامگان و فجر سپاسی شیراز را دارد، در فصل گذشته لیگ برتر مربی گلرهای شهرخودرو در دوران مهاجری و فجر سپاسی در دوران سرآسیایی بود.

امید وحدت که بی شک پرحاشیه ترین تیم این سال‌های فوتبال خراسان بوده، با مدیریت یک جوان بی تجربه به دنبال حضور در رقابت‌های لیگ یک است، اما هر روز بحران و حاشیه ای جدید را تجربه می‎کند.

مدیر باشگاه هفته قبل مدعی شد که موفق شده پنجره بسته این تیم را باز کند، اما امشب میروسلاو در نامه ای جدید به فیفا مدعی شد باشگاه امید وحدت هیچ پولی به وی پرداخت نکرده و توافق هفته گذشته ملغی شده‌است.

شنیده می‎شود مدیرعامل باشگاه برخلاف قول و قرارش با میروسلاو، ضمانتی را که به دوست مهاجم اسبق اوکراینی شهرخودرو سپرده بوده پس گرفته‌است و همین موضوع باعث شده تا میرو ترجیح داد مماشات را کنار بگذارد و به فیفا اعلام کند خواهان بسته شدن مجدد پنجره شهرخودرو است.

در کنار این حاشیه بزرگ که مجددا امید وحدت را در بحران غوطه ور خواهدکرد، شنیده می شود سیروس سنگچولی نیز از شکل مدیریت چوپانی ابراز ناراحتی کرده و در صحبتی در گوشی گفته اگر می دانست درون این باشگاه چه خبر است و چه بحران‌هایی در این باشگاه جریان دارد، پایش را هرگز در این تیم نمی‌گذاشت.

شنیده می شود سنگچولی در واکنش به رفتارهای چوپانی عطای حضور در تیم را به لقایش بخشیده و اعلام کرده از سمت خود استعفا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->