اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است
سرخط خبرها

افزایش ۵۰ درصدی خروج مسافر از خراسان رضوی در دهه اول ماه صفر

  • کد خبر: ۱۲۴۶۹۵
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
افزایش ۵۰ درصدی خروج مسافر از خراسان رضوی در دهه اول ماه صفر
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از افزایش ۵۰ درصدی خروجی مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در دهه اول ماه صفر از مبدا مشهد ۸۸۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته که ۲۶ هزار و ۲۳۴ مسافر توسط این ناوگان به مقصد رسیده‌اند و از این تعداد مقصد ۳۶۴ دستگاه اتوبوس استان تهران، ۳۳۶ دستگاه استان ایلام، ۱۵۸ دستگاه قم، ۱۴ دستگاه کرمانشاه و ۱۳ دستگاه به خوزستان سفر کرده است.

وی ادامه داد: در این جابه‌جایی‌ها ۱۱ هزار و ۶۲۰ مسافر به ایلام، ۹۱۲۴ مسافر به تهران، ۴۶۶۵ مسافر به قم، ۴۵۸ مسافر به خوزستان و ۳۶۷ مسافر به کرمانشاه منتقل شده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل و آمار ستاد اربعین خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از مبدا خراسان رضوی ۱۳۹۲ سفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای به استان‌های مقصد صورت گرفته که به وسیله آن ۳۷ هزار و ۵۴۰ مسافر جابه‌جا شده‌اند. بیشترین میزان سفر از استان به مقصد ایلام بوده که توسط ۴۹۲ دستگاه اتوبوس ۱۶ هزار و ۵۱۵ مسافر به استان ایلام منتقل شده‌اند.

وی عنوان کرد: ۶۸۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیز از مبدا خراسان رضوی به مقصد تهران تعداد ۱۵ هزار و ۷۹ مسافر راجابجا کرده‌اند. دراین مدت ۱۸۶دستگاه به قم، ۱۴ دستگاه به کرمانشاه و ۱۴ دستگاه به خوزستان رفته‌اند که به ترتیب ۵۰۷۷ مسافر به قم، ۳۶۷ مسافر به کرمانشاه و ۵۰۲ مسافر به خوزستان منتقل شده‌اند.

شهامت یادآور شد: در دهه اول ماه صفر ۳۴۵ هزار و ۸۰۰ مسافر توسط ۲۴ هزار و ۶۰۹ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری وارد استان شده‌اند. در همین زمان ۲۳ هزار و ۹۵۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری انجام شده که ۳۶۲ هزار و ۱۳۲ مسافر استان را به مقاصد مورد نظر منتقل کرده‌اند.

شهامت با اشاره به اینکه در دهه اول ماه صفر ۱۷۷ هزار و ۸۷۳ وسیله حمل و نقل شخصی وارد مشهد شده، گفت: در همین مدت نیز ۲۰۹ هزار و ۹۲۵ وسیله حمل و نقل شخصی از مشهد خارج شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->