مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه‌شنبه (یکم خرداد ۱۴۰۳) حریق بزرگ انبار چوب در جاده کلات مشهد اطفا شد + عکس حقوق همه بازنشستگان امروز پرداخت می‌شود، بازنشستگان تامین‌اجتماعی نگران نباشند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گذر از بحران بدون بحران | جزئیات عملیات مهار سیل مشهد اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند
سرخط خبرها

قیمت بلیت هواپیما ۳۰ درصد افزایش یافت؟

  • کد خبر: ۱۲۲۸۱۸
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
قیمت بلیت هواپیما ۳۰ درصد افزایش یافت؟
در حالی رئیس کمیسیون عمران مجلس از مصوبه ۳۰ درصدی شورای عالی هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داده بود که رئیس سازمان هواپیمایی این موضوع را تایید نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اواسط ماه گذشته محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه" از افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی جلوگیری کرده‌ایم" گفته بود: برخی ایرلاین‌ها عمدا در حال زمین‌گیر کردن هواپیما‌ها هستند.

وی با اشاره به مصوبه ۳ ماه قبل برای افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت پرواز‌های داخلی توسط شورای عالی هواپیمایی، افزود: سه ماه است که این کار را متوقف کرده‌ایم. در این بین برخی شرکت‌های هواپیمایی به‌طور غیرمستقیم هواپیما‌های خود را زمین‌گیر می‌کنند.

وی در این‌باره توضیح داد: به همین دلیل نیز بلیت پرواز به سختی تهیه می‌شود. در زمان حاضر حدود ۱۱۵ فروند از ناوگان مسافری کشور فعال است. این در حالی است که ناوگان هوایی مسافربری کشور دارای حدود ۴۰۰ فروند هواپیماست.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این پرسش که مجلس تا چه زمانی می‌تواند در برابر افزایش قیمت بلیت پرواز‌ها مقاومت کنند، اضافه کرد: این افزایش ۳۰ درصدی در شورای عالی هواپیمایی تصویب شده و ایرلاین‌ها در انتظار ابلاغ آن هستند.

رضایی کوچی با یادآوری این‌که ایرلاین‌ها برای یک ساعت پرواز حدود ۹۳۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی یک ساعت پرواز به حدود ۱.۲ میلیون تومان افزایش می‌یابد، البته این در صورتی است که شرکت‌ها تخلف نکنند.

این در حالی است که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که امسال افزایش قیمت‌ها را در همه حوزه‌ها داشته‌ایم، اظهار کرد: دی ماه سال گذشته ۱۵ درصد قیمت بلیت را کاهش دادیم و در سایت ایرلاین‌ها آنرا همچنان کنترل می‌کنیم.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی با توجه به تمام اتفاقات روی داده در حوزه‌های مختلف و افزایش قیمت‌ها که در صنعت هوانوردی وجود دارد، درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را داشته‌اند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: این درخواست در شورای عالی هواپیمایی مطرح شده که در صورت نهایی شدن آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

محمد‌بخش در پاسخ به این پرسش که افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما را تایید می‌کنید، گفت: این عدد را تایید نمی‌کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->