بالده در لیست فروش بارسلونا پیشنهاد پرسپولیس ترابی را راضی نکرد جام تکلیف نکونام را مشخص می‌کند پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد
سرخط خبرها

کاریکاتور پرتغالی‌ها: طارمی در استخر فوتبال بازی می‌کند!+عکس

  • کد خبر: ۱۱۸۸۹۳
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کاریکاتور پرتغالی‌ها: طارمی در استخر فوتبال بازی می‌کند!+عکس
یکی از نشریات پرتغالی کاریکاتوری منتشر کرده که درآن با عباراتی توهین آمیز گفته طارمی به جای زمین فوتبال در استخر تمرین می‌کند. این تشبیه به دلیل دایو‌های او در هنگام پنالتی گرفتن است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اختلاف برسرپنالتی‌هایی که مهدی طارمی درجریان بازی‌های پورتو می‌گیرد همچنان ادامه دارد وبرخی نشریات پرتغالی که نسبت به تیم پورتو هم موضع تندی دارد همچنان روی این موضوع زوم هستند. به تازگی کاریکاتوری از مهدی طارمی منتشر شده که درحال صحبت با رئیس باشگاه پورتو است و درآن عباراتی به کار رفته با این مضمون که طارمی به جای بازی و تمرین در زمین فوتبال در استخر به بازی و تمرین می‌پردازد. این کاریکاتو باعث خشم بسیاری از هوادران باشگاه پورتو هم شده، اما درعین حال ممکن است جدایی مهدی طارمی در روز‌های آتی تا حدی کفه ترازو را به ضرر مهدی طارمی سنگین کند.

 

 

ترجمه:

طارمی: آقای رئیس ، من اگر جای شما بودم، خودم را می‌فروختم.

پینتوداکوستا، رئیس پورتو: چرا؟ اینجا خوشحال و راضی نیستی؟

طارمی: بله اما متوجه نمی‌شوم چرا من باید در استخر تمرین کنم اما دوستانم در زمین تمرین می‌کنند.

 

کاریکاتور پرتغالی‌ها: طارمی دراستخر فوتبال بازی می‌کند!+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->