تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی نگاه ویژه اوسمار به تابستان|از جذب دروازه‌بان تا بازیکن زیر ۲۳ سال گردان دو بازی را محروم شد ربیعی در پرونده مس درگیر است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت
سرخط خبرها

پیشنهاد جذاب پی‌اس‌جی به مسی

  • کد خبر: ۱۱۶۹۹۳
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
پیشنهاد جذاب پی‌اس‌جی به مسی
نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که پی اس جی به مسی پیشنهاد داده که قراردادش را برای یک سال بیشتر یعنی تا ۲۰۲۴ تمدید کند.

به گزارش شهرآرانیوز، قرارداد مسی با پی اس جی در تابستان ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد و به گفته مارکا، شایعاتی که در مورد بند تمدید خودکار تا ۲۰۲۴ مطرح شده بود، صحت ندارد. باشگاه پی اس جی به نزدیکان مسی گفته است که آماده تمدید تا ۲۰۲۴ هستند هر چند که هنوز جزییات دقیقی از ارقام پیشنهادی ارائه نشده است.

مارکا گزارش داده است که پی اس جی به شدت به تمدید قرارداد مسی علاقمند است هر چند که لئو و نزدیکانش فکر می‌کنند که برای پاسخ دادن به این پیشنهاد، زود است و به همین خاطر عجله‌ای برای ارائه پاسخ ندارند. نقشه مسی این است که تا پایان جام جهانی منتظر بماند چرا که مسابقات جام جهانی از نظر روحی برای او خیلی مهم است و بعد از مسابقات می‌تواند با قطعیت بیشتری در مورد اینده خود تصمیم بگیرد.

باشگاه پی اس جی حس می‌کند که مسی پس از یک سال به خوبی با فوتبال فرانسه هماهنگ شده و در سال آینده عملکرد به مراتب بهتری را ارائه خواهد داد و آمار گل‌ها و پاس گلهایش را افزایش خواهد داد. پاریسی‌ها می‌دانند که لئو از نظر تبلیغاتی نیز برایشان خیلی مهم است و درآمدهایشان با حضور این فوق ستاره افزایش پیدا می‌کند. در هر صورت به نظر می‌رسد که برای مشخص شدن آینده مسی پس از سال ۲۰۲۳ باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->