تحریک بازیکنان پرسپولیس با تماشای کامبک ماندن اوسمار در پرسپولیس قطعی نیست استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس پیکان حریف غیر منتظره برای نکونام ویدیو گل مسی به آتلانتایونایتد(۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ...
سرخط خبرها

نیکبخت واحدی: پرسپولیس برنده نقل وانتقالات است

  • کد خبر: ۱۱۶۰۷۰
  • ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
نیکبخت واحدی: پرسپولیس برنده نقل وانتقالات است
علیرضا نیکبخت واحدی که سابقه بازی در استقلال. پرسپولیس دارد براین باور است که پرسپولیس توانسته نقل و انتقالات را از استقلال ببرد. او خرید‌های این تیم را مطلوب‌تر توصیف می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ بیست و دوم رقابت تنگاتنگی برای جذب ستاره‌ها داشتند. علیرضا نیکبخت واحدی، پیشکسوت مشهدی سرخابی‌ها که این روز‌ها سعی می‌کند بیشتر به جهت منافع استقلال صحبت کند، اما براین باور است که سرخ‌های پایتخت موفق شدند نقل وانتقالات را از رقیب خود ببرند. نیکبخت درباره این موضوع می‌گوید: «به نظر من تیم پرسپولیس تاکنون در فصل نقل و انتقالات بهتر عمل کرده است و استقلال کمی عقب است ما نباید به سرمربی که تازه به استقلال آمده این بهانه را بدهیم که بگوید من تیم را نبستم و بازیکن نداشتم. اگر در فصل نقل و انتقالات استقلال بهتر عمل کند قطعاً در ادامه شرایط بهتری خواهیم داشت.» نیکبخت درباره شروع تمرینات نیز گفت: هنوز تمرینات استقلال شروع نشده که ما متوجه شویم این تیم در چه پستی نیاز به بازیکن دارد. اما فصل پیش استقلال بهترین خط دفاع لیگ را داشت و امیدوارم در فصل آتی هم این خط دفاع در کنار هم به کار خود ادامه دهند و باعث افتخار استقلال باشند. «البته مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این تیم را تقویت کنند وقرار است در روز‌های آتی جذب محمد محبی و کاوه رضایی قطعی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->