عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد دیدار هیئت ارشد حماس با دبیرکل حزب الله لبنان زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت ۹۰ درصد بیشتر شده است وحیدی: انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد | هر مأموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود + فیلم وزیر نفت: عملیات سوخت‌گیری باید در جایگاه‌ها از ۹۰ تا ۹۵ درصد با کارت سوخت شخصی انجام شود خاندوزی: اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند وزرای خارجه سوریه و عربستان در منامه دیدار کردند وزرای دفاع آمریکا و مصر رایزنی تلفنی کردند تعطیلی شنبه‌ها از چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟ + جزئیات دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه علنی است | برای انتشار محتویات دادگاه منع قانونی داریم
سرخط خبرها

تسهیلات نظام وظیفه برای مشمولان زلزله‌زده هرمزگانی+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۵۶۳۹
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
تسهیلات نظام وظیفه برای مشمولان زلزله‌زده هرمزگانی+ جزئیات
سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌: مشمولان زلزله‌زده استان هرمزگان که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۱ هستند، می‌توانند یک یا دو ماه موعد اعزام خود را تمدید کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور همدردی با مشمولان و خانواده‌های آنان درمنطقه زلزله زده استان هرمزگان، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکراست، کلیه مشمولان اعزامی  مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۱ در استان هرمزگان که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده اند، می‌توانند در صورت تمایل و ارائه درخواست، تاریخ اعزام به خدمت خود را تا یک یا دو ماه تمدید کنند.

در این اطلاعیه آمده است، این مشمولان می‌توانند درخواست‌های خود را به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) یا وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت خود ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.

گفتنی است، در صورتی که این عزیزان امکان مراجعه برای ثبت درخواست را ندارند و دچار حادثه شده باشند، مدت غیبت آنان با ارائه مستندات معاذیر مربوطه توجیه غیبت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->