ثبت ۱۵ روز هوای پاک از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش سه‌برابری هوای پاک نسبت به سال گذشته ثبت بیش از ۲ هزار درخواست مردمی در سامانه جامع فضای سبز توضیحات شهردار مشهدمقدس در جلسه علنی شورای شهر مشهد درخصوص سیلاب اخیر درباره کوچه «حاجی تقی»؛ فرعی طبرسی ۲۷ مشهد که قدمتی ۵۰۰ ساله دارد در صدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد چه گذشت؟ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | از تذکر اعضای شورای شهر تا پاسخ شهردار مشهد + فیلم کوچه میثاق ۵ مشهد نیاز به اصلاح هندسی ندارد همراهی مدیریت شهری با ۷۰ پروژه زائرسرای ارزان قیمت «توس، مهرگان و رضویه»؛ ۳ شهر جدید در همسایگی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۵۷ موتورسوار به‌دلیل نداشتن کلاه ایمنی توقیف شدند (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی تمدید نمی‌شود | مهلت تا پایان خردادماه تشکیل کمیته برخورد با متخلفان آبگیری سدهای مشهد افزایش استفاده از ظرفیت دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد از ۲درصد به ۴درصد درباره مزرعه «محمدآباد» و کال «قره خان» مشهد| نگاهی به بیرون دروازه پایین خیابان مشهد منازل ساکنان شهرک صبا مشهد بعد از ۲۵ سال سند دار شد تدوین برنامه عملیاتی شهرسازی برای منطقه ثامن مشهد کوچ صنایع محور غرب مشهد با دریافت امتیاز جلسه آسیب‌شناسی سیلاب مشهد برگزار می‌شود شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد + پاسخ ‌‏هدف‌گذاری ۴ میلیون مترمربع آسفالت معابر مشهدمقدس در سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۸۲۰۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: جریان سیلاب در این شهرستان بویژه در بخش طرقبه در حال عبور مدیریت شده از رودخانه‌ها و در نهایت سرازیر شدن به بند گلستان است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز چهارشنبه گفت: سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های حوالی روستا‌های جاغرق و کردینه در بخش طرقبه این شهرستان به جریان افتاده، اما سیلاب مدیریت شده است.

وی گفت: همچنین سیل از روستا‌های دهبار، ازغد و روستا‌های سه گانه مایان به سمت حصار در حال حرکت است و در نهایت جریان سیلاب از طریق رودخانه‌ها به سمت بند (سد) گلستان سرازیر شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز بیان داشت: هنگامی که جریان سیل از روستای ازغد به روستا‌های مایانات می‌آید، ۲ خودروی سواری بدون سرنشین را با خود می‌برد و در نهایت خوردو‌ها در محدوده خیابان امام رضا (ع) هشت متوقف می‌شوند.

ضیایی رحیمیمان ادامه داد: بخشی از جاده در بلوک اردمه (متشکل از شش روستا) به سمت "خلج" بواسطه سیل آسیب دیده و تردد به سختی در آن انجام می‌شود، اما نیرو‌های راهداری در حال ترمیم مسیر هستند.

وی خاطر نشان کرد: گردشگران برای تردد به طرقبه شاندیز وضعیت جوی و سیلاب در روز‌های بارانی پیش رو تا اواسط هفته آینده را حتما در نظر بگیرند و از تردد یا اتراق در مسیر رودخانه و مناطق مستعد سیلاب جدا خودداری کنند.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنان شهرستان طرقبه شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

شهرستان طرقبه - شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌انداز‌های سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->