آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجیدی خطاب به بازیکنان استقلال: غرور ممنوع

  • کد خبر: ۱۰۱۴۶۳
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
مجیدی خطاب به بازیکنان استقلال: غرور ممنوع
فرهاد مجیدی به بازیکنانش توصیه کرده به هیچ وجه در باد پیروزی مقابل گل گهر سیرجان نخوابند. مجیدی دقایق کوتاهی بعد از بازی با گل گهر این موضوع را به بازیکنان انتقال داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از بازی با گل گهر سیرجان تصاویری از فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال در رختکن منتشر شد که مورد توجه بسیاری از هواداران این باشگاه قرار گرفت. مجیدی درحالی که کت را از تن خارج کرده بود بازیکنان و دیگر اعضای کادرش را در آغوش می‌کشید و به آن‌ها تبریک می‌گفت.

مجیدی در بازی‌های قبل نیز همین گونه شادی‌اش را با بازیکنان تقسیم کرد. اقدامی روحیه آور که انگار قرار است تا پایان فصل ادامه یابد. ظاهرا یک هماهنگی ویژه میان اعضای کادر و بازیکنان برای انجام این شادی خاص وجود دارد و همه از این کار لذت می‌برند. با این حال فرهاد مجیدی درتلاش است تیمش را از باد پیروزی مقابل گل گهر سیرجان نیز خارج کند. به همین دلیل او دقایقی بعد از ورود بازیکنان واعضای کادرفنی به رختکن و فروکش کردن تب پیروزی مقابل گل گهر سیرجان این جملات را به زبان آورد:« از همه شما ممنونم. اما به یاد داشته باشید که نباید از این برد مغرور شویم. دربی نزدیک است و باید با انگیزه در بازی‌های آینده حاضر شویم.»

سرمربی استقلال نیک می‌داند که اگر تیمش با همین فاصله امتیازی به دربی برسد و احتمالا در آن میدان نیز به پیروزی برسد، چه گام بلندی را به سوی قهرمانی درلیگ بیست و یکم برخواهد داشت. پیروزی دردربی مقابل ارتش سرخ فاصله امتیازی میان استقلال و پرسپولیس را به عدد 9 خواهد رساند ودیگر بعید است که یحیی گل محمدی وشاگردانش که بعد از باخت به صنعت نفت آبادان در وضعیت بد روحی و روانی قرار گرفته‌اند، بتوانند امتیازات عقب افتاده را جبران کنند. حتی ممکن است استقلال با ادامه همین روند دو تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را درلیگ بیست و یکم مسجل کرده وبا تیم دوم خود دربازی‌های آخر لیگ حاضر شود. مجیدی حتی به آن روزها نیز فکر می‌کند. قهرمانی زودهنگام و بازیکنان نیز در ذهن خود چنین هدفی را هرروز تقویت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->