احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سازمان لیگ: به استقلال هیچ وعده‌ای ندادیم

  • کد خبر: ۱۰۰۸۶۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
سازمان لیگ: به استقلال هیچ وعده‌ای ندادیم
اعتراض باشگاه استقلال به ساعت برگزاری بازی‌های لیگ برتر با واکنش سازمان لیگ مواجه شده است. سهیل مهدی اعلام کرده هیچ وعده‌ای برای تحقق خواسته‌های استقلال داده نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در فصل جاری بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال بیانیه‌های متعددی را منتشر کرده است. این سیاست تا جایی پیش رفته که به تازگی باشگاه استقلال به ساعت برگزاری بازی‌های لیگ برتر اعتراض کرده است. بهانه جدید باشگاه استقلال برای اعتراض به برنامه ریزی لیگ برگزاری بازی‌های استقلال قبل از بازی‌های پرسپولیس است. در این بیانیه این جملات را می‌خوانیم: تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌های مختلف با مسؤولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود.»

سهیل مهدی، مسئول برگزاری لیگ برتر در واکنش به این موضوع می‌گوید: «من به استقلال وعده دادم؟ اگر من به استقلال وعده بدهم تیم‌های دیگر اعتراض نمی‌کنند؟ ما به هیچکس قول و وعده‌ای نداده‌ایم و منافع عمه باشگاه‌ها را به یک اندازه در نظر می‌گیریم.»

به این ترتیب اعتراض باشگاه استقلال بعید است که منجر به تغییر ساعت برگزاری بازی‌ها شود؛ هرچند که سازمان لیگ باید در این راستا نیز تعادل را میان تمام تیم‌ها برقرار کند. به هرحال فقط استقلال به این موضوع حساس نیست و بسیاری از تیم‌های دیگر نیز ممکن است نسبت به برگزاری ساعت بازی‌ها اعتراض‌هایی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->