صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در احیای زندگی افراد و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نکات مثبت پویش مشهد مهربان است.

میثم ظهوریان ابوترابی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پویش «مشهد مهربان» گفت: پویش مشهد مهربان بیانگر مأموریت کلان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مدیریت شهری است. این پویش، طرحی است که با مشارکت عامه مردم در سطح خرد منجر به اتفاقات کلان مثبتی می‌شود که شهرداری صرفا تسهیل‌گر و ناظر بر این پویش است.

وی افزود: نگاهی در حوزه مدیریت شهری است که ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری به عنوان خدمت دهنده تفسیر و تبیین می‌کند در صورتی که وظایف شهرداری در قبال مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی مهم‌تر و متفاوت‌تر است و پویش مشهد مهربان از درون دیدگاه پدید آمده است.

ظهوریان تصریح کرد: مشارکت مردم در احیای زندگی‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نکات مثبت این طرح است و از مردم خواهشمندم در حد توان خود در این پویش مشارکت کنند.

منتخب مردم مشهد و کلات در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ماهیت این پویش بسترسازی برای مشارکت مردم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همکاری و همدلی با دستگاه‌های مربوطه است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.