صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی فرارسیدن روز ارتش را به دلاورمردان ارتش قهرمان تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پیامی فرارسیدن روز ارتش را به دلاورمردان ارتش قهرمان تبریک گفت.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

۲۹ فروردین ماه، یادآور حماسه آفرینی‌های دلاورمردان ارتش در دوران مبارزات انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است. آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی، فکوری و... شده و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

برادران عزیز ارتشی‌ام در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی، در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه و بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند.

از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک برادران ارتشی را مسئلت دارم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.