صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: تاریخ به صراحت گواه این است که بسیج همچنان پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: بسیج یک نیروی الهی است که برای مقابله با دشمنان زمان بوجود آمده است و لازمه این مقابله اتحاد و همبستگی بین آحاد بسیجیان است و بصورت فردی نمی‌توان با دشمن مقابله کرد.

وی نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس را بسیار پر رنگ دانست و عنوان کرد: اکنون نیز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد و بار‌ها بر همگان ثابت شده که بسیج پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت وجود روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر و در راستای گره گشایی از موانع و مشکلات کشور، بر بهره گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

 امیر سرتیپ دوم معصومی ادامه داد: بسیج خادم مردم است و مفتخر است که می‌تواند گامی در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد و در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند

وی افزود مکتب بسیج را مکتبی ارزشی و اعتقادی خواند که با درایت و تدبیر امام راحل (ره) به نحوی تشکیل شد که شامل همه مردم و اقشار مختلف جامعه بوده و روز به روز بر گستره فعالیت‌ها و نفوذ آن در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطر نشان کرد: بسیج، بیداری ولایت پذیری در راه انقلاب است و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم و به خود زحمت ساختن کشور را با تلاش و کوشش بدهیم.

منبع:  روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.