وقوع حادثه دریایی جدید در اطراف یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳) رسانه های رژیم صهیونیستی : اسرائیل در فهرست سیاه سازمان ملل قرار می گیرد یک روز سیاه دیگر برای نظامیان صهیونیست در غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) حملات متعدد مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) وحیدی: مصیبت از دست دادن آیت الله رییسی برای ما سخت بود نگرانی شدید دموکرات‌ها نسبت به چشم‌انداز پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تحویل کمک از طریق دریا به غزه را تعلیق کرد «بورل» شهادت رئیس جمهور فقید ایران و یارانش را تسلیت گفت دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد | گوترش خواستار آتش بس فوری شد نشست تخصصی «بایدها و نبایدهای هشتم تیر» در مشهد برگزار شد مصر بار دیگر تعامل با تل‌آویو در گذرگاه رفح را رد کرد سردار قاآنی با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار کرد سیدحسن نصرالله: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟ | کشتار مردم رفح بر توحش رژیم اسرائیل مهر تایید زد روحانی: جنایت رفح بخشی از استراتژی جنگی اسرائیل است مخالفت پارلمان دانمارک با به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین شهادت ۷۲ آواره فلسطینی در ۴۸ ساعت گذشته (۸ خرداد ۱۴۰۳) نشست امروز شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به رفح برگزار می‌شود (۸ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: ناتو باید بداند که با چه چیزی بازی می‌کند قالیباف: جهان دیگر تحمل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را ندارد حماس: جامعه جهانی تصمیم قاطعی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند
سرخط خبرها

آمادگی دفاعی ارتش از بازدارندگی بسیار خوبی برخوردار است

  • کد خبر: ۲۰۰۲۵۹
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
آمادگی دفاعی ارتش از بازدارندگی بسیار خوبی برخوردار است
جانشین پدافند هوایی ارتش گفت: آمادگی دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی بسیار خوبی دارد و توانایی مقابله با هرگونه تهدید و تهاجم را داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع کارکنان و فرماندهان پدافند هوایی شمال شرق کشور، با اشاره به بحث آمادگی دفاعی کشورمان برای مقابله با تهدیدات دشمنان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نگاه فرهنگی و مبانی دینی برای آمادگی دفاعی، خودش را به سطح عالی رسانده است و آمادگی کامل جهت هرگونه تهدیدی را دارد.

وی افزود: شجاعت و پشتیبانی مردم از، ولی فقیه و نظام باعث شده که امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله با هرگونه توطئه دشمن را پیدا کند و این فرمان الهی است که شما هرچه در توان دارید، قدرت و آمادگی دفاعی تان را برای پیشگیری و مقابله با هر نوع تهدیدی افزایش دهید.

سرتیپ الهامی با اشاره به اینکه تجهیزات نظامی پدافند بومی است، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث تجهیزات نظامی به دستاورد و تکنیک‌های خوبی رسیده که عمدتاً نیز ساخت داخل کشور است.

وی با بیان اینکه با توانایی و برخورداری از تجهیزات، آمادگی مقابله با هر گونه تهدید‌هایی که امنیت کشور را به خطر می‌اندازد را داریم، اظهار کرد: سقوط سرنوشت کسانی است که خواسته‌های خود را به ملت‌ها تحمیل می‌کنند.

جانشین پدافند هوایی ارتش خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد شرف و کرامت مسلمانان را مورد هجمه و تهدید قرار دهد، ارتش و نیرو‌های مسلح در آن نقطه حاضر شده و پاسخی دندان‌شکن به دشمنان می‌دهند.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی وحدت نیرو‌های مسلح را بسیار مهم و ارزشمند دانست و بیان کرد: امروز همگرایی، یکدلی و وحدت بین نیرو‌های مسلح از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی مایه افتخار برای نظام است.

در پایان جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و سطح آمادگی این یگان را مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان تقدیر کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->