صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی جوانان ایران در نخستین گام رقابت‌های کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف تیم پاکستان رفت و حریف خود را سه بر یک شکست داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا موفق به شکست پاکستان شد.
فقط گذشت یک ست و شوک ناشی از شکست کافی بود، تا ملی پوشان جوان والیبال ایران بخود آیند و با فرو ریختن ترس شان، در سه ست بعدی از پاکستان یک مغلوب بزرگ بسازند. پاکستانی‌ها که ست اول را ۲۵ بر ۲۱ برده بودند، در سه ست دیگر در برابر فوران قدرت بازیکنان جوان ایران، راهی جز شکست پیدا نکردند.
تیم ایران از ست دوم با تکیه بر قدرت‌های سرویس یونس جوان و حسین خانزاده با به هم ریختن دریافت‌های پاکستان، زهر حملات حریف را کاملا خنثی کرد و با دریافت‌های عالی جلوداریان، جوان و خانزاده روی بازیسازی عالی به نژاد و حملات متنوع و امتیاز آوری گلزاده، خانزاده و نوروزی نژاد و دفاع‌های خوب کناره آنتن، توانست به برد ارزشمند سه بر یک نائل آید و با کسب عنوان صدرنشینی راهی دور دوم شود.
با نگاهی به سه ست بازی روان جوانان ایران که ست‌های دوم تا چهارم را به ترتیب (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱) بردند، می‌توان به این تیم دل بست و به نتایجش امیدوار بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.