حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

رقابت والیبالی ها با پاکستان در جام کنفدراسیون آسیا

  • کد خبر: ۱۲۰۳۷۱
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
رقابت والیبالی ها با پاکستان در جام کنفدراسیون آسیا
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار جام کنفدراسیون آسیا دوشنبه به مصاف پاکستان خواهد رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه مردان از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه سال جاری با حضور ۱۱ تیم برتر آسیا در تایلند پیگیری خواهد شد و تیم ملی جوانان به عنوان نماینده ایران با مدعیان قاره‌کهن در این رقابت‌ها مسابقه می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۱ تیم به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال جوانان قبل از حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا در بحرین، به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون مردان آسیا شرکت می‌کند.
شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی جوانان ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در این رقابت‌ها شش اردوی داخلی و یک اردوی برون مرزی ۹ روزه در کشور اسلوونی برگزار کردند.
والیبال ایران با سه قهرمانی (۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶) و دو نایب قهرمانی (۲۰۱۲ و ۲۰۱۸) پرافتخارترین کشور این رقابت‌ها است. تیم ملی ب ایران در سال ۲۰۱۴ در رتبه چهارم این رقابت‌ها قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ نیز به دلیل شیوع کرونا، جام کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار نشد.
تیم ملی ایران با ترکیب عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، شایان سپهری‌فرد، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.


گروه بندی
گروه A: تایلند، کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ
گروه B: ایران، پاکستان
گروه C: ژاپن، استرالیا و هند
گروه D: چین‌تایپه، چین و بحرین

برنامه مسابقات
دوشنبه ۱۷ مرداد

استرالیا – هند ساعت ۶:۳۰
کره‌جنوبی – هنگ‌کنگ ساعت ۹:۳۰
ایران – پاکستان ساعت ۱۲:۳۰
چین – چین تایپه ساعت ۱۵:۳۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->