صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تکواندوکاران افغانستان به ترکیه رفتند

  • کد خبر: ۱۲۰۱۳۲
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
تیم ملی تکواندوی جوانان افغانستان برای شرکت در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز عازم شهر قونیه کشور ترکیه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فدراسیون ملی تکواندوی افغانستان امروز (پنج شنبه) از سفر بازیکنان تیم ملی تکواندوی این کشور جهت شرکت در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ترکیه خبر داد.

تیم ملی تکواندوی افغانستان پس از سپری کردن مسابقات قهرمانی آسیا جهت حضور هرچه قدرتمندتر در بازی‌های قهرمانی همبستگی کشورهای اسلامی اردو‌ی تمرینی یک ماهه را در ایران برگزار کرده بودند.

گفته می‌شود که در ترکیب این تیم سه ورزشکار از جمله محسن رضایی، علی اکبر امیری و حکمت‌الله زین با هدایت بشیر ترکی به نمایندگی از افغانستان حضور دارد.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با برگزاری مراسم افتتاحیه از ۱۸ مرداد ماه در قونیه آغاز و ۲۷ مرداد هم خاتمه می‌یابد.

گفته می‌شود که این بازی‌ها در رشته‌های والیبال مردان و زنان، بسکتبال مردان و زنان، کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو مردان و زنان، کاراته کومیته و کاتای مردان و زنان، تیراندازی، تیروکمان، دوچرخه سواری، هندبال مردان و زنان، دوومیدانی، شمشیر بازی، تنیس روی میز، ژیمناستیک ایروبیک و هنری، شنا، وزنه برداری مردان و زنان و پارا تنیس روی میز، پارا تیروکمان و پارا شنا با اشتراک کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.