صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از تجهیز و راه‌اندازی ۱۴ ایستگاه دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی، همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلال الدین‌حسینی‌واعظ دراین خصوص، افزود: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد الرضا علیه السلام، در راستای تکریم زائران محترم بارگاه ملکوتی حضرت رضا (علیه السلام) و سهولت دسترسی به حرم مطهر، ایجاد حمل‌ونقل پاک، در دستور کار قرار گرفت که ۱۴ ایستگاه، همزمان با تولد منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) و استقبال از بهار ۱۴۰۱، آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: تعداد ۱۴۰ دوچرخه جدید نیز جهت سهولت رفت‌وآمد به حرم مطهر در محل ایستگاه‌ها قرار خواهد گرفت که زائران، با نصب اپلیکشن شهرمن و سپس احراز هویت می‌توانند از خدمات دوچرخه هوشمند اشتراکی نیز برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد در خصوص تعداد ایستگاه‌های فعال در شهر نیز گفت: تعداد ۶۷ ایستگاه به شهروندان و زائران مشهد الرضا (علیه السلام) خدمت‌رسانی می‌کنند که با اضافه شدن این ۱۴ ایستگاه، عدد ایستگاه‌های فعال به ۸۱ خواهد رسید.

لازم به ذکر است کلیه شهروندان محترم با مراجعه به سایت به نشانی bike.mashhad.ir یا نرم‌افزار موبایلی شهرمن، امکان قرارگیری محل ایستگاه‌ها را مشاهده کنند؛ همچنین جهت پاسخگویی به کلیه سوالات شهروندان شماره ۳۱۲۹۳۱۲۹ در نظر گرفته شده است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.