بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند گوترش: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی»
سرخط خبرها

درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو

  • کد خبر: ۲۲۶۸۶۴
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو
تظاهرات چهارشنبه شب در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو بازهم به خشونت کشیده شد و نیروهای پلیس تل آویو با معترضان درگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از تلاش پلیس این رژیم برای متفرق کردن معترضان خبر دادند.

این گزارش می افزاید که همسر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اظهار نظری گفته است: اگر من هم جای خانواده اسرا بودم، همین کار را می‌کردم.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که معترضان در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو اعتراض کردند.

معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

پیش از این شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که توافق تبادل‌اسرا پایان یافته است و در اسرائیل (فلسطین اشغالی) هرچه می‌خواهند می‌توانند بگویند. پیشنهاد مطرح شده (برای آتش بس) در نهایت منجر به توقف جنگ می‌شود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->