آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی «ارس» به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل‌مدافع تتلو از محکومیت او خبر داد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی
سرخط خبرها

واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح

  • کد خبر: ۲۲۶۶۱۹
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح
وزیر خارجه کانادا حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه را کاملا غیرقابل قبول دانست و گفت که امیدوار است مذاکرات صلح برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تارنمای کانادایی کنیدین پرس به نقل از ملانی جولی وزیر خارجه کانادا، افزود: اوضاع در سرزمین‌های فلسطین فاجعه بار است و اکثریت مردم این شهر اکنون آواره شده‌اند و جایی برای رفتن ندارند.

مقامات رژیم اسرائیل روز دوشنبه اعلام کردند که عملیات نظامی به شهر مرزی رفح تائید شده است و نیرو‌های این رژیم حمله به اهدافی در این منطقه را آغاز کرده‌اند.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش حماس اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است، اما رژیم صهیونیستی گفته است که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

رژیم صهیونیستی گذرگاه رفح بین غزه و مصر را تصرف کرده و انتقال کمک‌های بشردوستانه متوقف شده است.

احمد حسن وزیر توسعه بین المللی کانادا گفت که کشورش پیوسته درباره عملیات در رفح به (رژیم) اسرائیل توصیه‌هایی را ارائه داده و از این که این حمله رخ داده، ناامید شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->