نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم
سرخط خبرها

وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید

  • کد خبر: ۲۲۶۵۸۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس با حماس مخالفت کرد و ضمن بی‌اهمیت شمردن خواست جامعه بین‌المللی، خواستار حمله تمام‌عیار به رفح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بتسلئیل اسموتریچ با مذاکرات آتش‌بس در قاهره مخالفت کرد و گفت رژیم صهیونیستی نباید به فشار‌های جامعه بین‌المللی برای پایان این جنگ تن دهد.

او با بیان اینکه اعزام هیئت مذاکره‌کننده از رژیم صهیونیستی به مصر یک اشتباه است، گفت: «فقط باید با آتش حرفتان را بزنید. نباید در برابر فشار‌های بین‌المللی کوتاه بیایید و تا وقتی دشمن شکست نخورده، نباید متوقف شوید.

اسموتریچ جنگ غزه را «جنگ بر سر استقلال اسرائیل» دانست و گفت رژیم صهیونیستی باید ضمن حمله به رفح، کنترل محور صلاح الدین را در دست گیرد، منطقه‌ای مرزی میان مصر و نوار غزه.

او با طرح این ادعا که اعضای شاخه نظامی حماس در اردوگاه‌های جنوب غزه حضور دارند، گفت: «بلافاصله پس از آن به‌سمت منطقه دیر البلح رفته و گردان‌های حماس را که در اردوگاه‌های مرکزی فعایت دارند، منهدم می‌کنیم.»

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش منابع آمریکایی مدعی شدند حمله اخیر رژیم صهیونیستی در شهر رفح در نوار غزه عملیاتی محدود بوده و بخشی از حمله تمام‌عیار رژیم صهیونیستی به این شهر که تل‌آویو مدت‌هاست درباره آن سخن می‌گوید، نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد. رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->