هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد
سرخط خبرها

ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد

  • کد خبر: ۲۲۶۵۶۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد
ثبت‌نام دریافت تسهیلات اقتصاد دیجیتال برای کسب‌وکار‌های فعال در برخی پلتفرم‌های داخلی آغاز شده است و مشمولان می‌توانند تا حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - مهدی مظفری، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران، گفته این تسهیلات به آن دسته از کسب‌وکار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا یا ارائه خدمات بر روی «سکو‌های مشمول» را داشته باشند. مظفری پلتفرم‌های «ایتا»، «روبیکا»، «سروش پلاس»، «شیپور»، «کسبینو»، «آی‌گپ» و «بله» را پلتفرم‌های مشمول برشمرده است. 

علاوه بر این، شرایط دیگری هم برای این کسب‌وکار‌ها در نظر گرفته شده است. آنها باید در سه ماه اخیر، بیش از ۳۰ تراکنش موفق داشته باشند یا حجم تراکنش‌های ماهیانه‌شان در این بازه زمانی، بیش از ۱۵ میلیون تومان باشد. همچنین داشتن بیش از یک هزار دنبال‌کننده در پلتفرم‌های مشمول یا داشتن ۱۰ آگهی ماهانه در سه ماه آخر، از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات است.

سقف این تسهیلات برای کسب‌وکار‌های حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان، برای کسب‌وکار‌های صنفی ۳۰۰ میلیون تومان و برای کسب‌وکار‌های حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

این تسهیلات شش ماه فرصت تنفس دارد و بازپرداخت آنها ۴۸ ماهه است. مشمولان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سایت www.۱۶۴۹.ir برای دریافت وام اقدام کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->