فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: بالگرد رئیس جمهور پیدا شد | شرایط خوب نیست + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود

  • کد خبر: ۲۲۵۱۰۱
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود
سخنگوی سازمان ملل در پی گزارش ها مبنی بر تلاش های دیپلماتیک برای رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل و برقراری آتش بس در غزه اظهار امیدواری کرد راهی برای دستیابی به توافق ایجاد شود.

به گزارش شهرآرانیوز، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: ما گزارش ها در خصوص تشدید مذاکرات میان اسرائیل و حماس را دیده ایم. امیدواریم این گزارش ها به نتیجه برسد. امیدواریم همه طرف ها راهی برای توافق پیدا کنند تا رنج مردم به پایان برسد.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد:« فکر می کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروههای مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->