جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است

  • کد خبر: ۲۲۴۱۹۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تمجید از قدرت تیم ملی فوتسال ازبکستان تقابل ایران با این تیم را یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی دانست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا باید رخ در رخ تیم فوتسال ازبکستان قرار بگیرد.

این دیدار از اهمیت بسیاری برای وحید شمسایی و شاگردانش برخوردار است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه این بازی گفت: «بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم. خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.»

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: «بازیکنان ما بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.»

تیم ملی فوتسال اگر موفق به شکست ازبکستان شود، به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا راه خواهد یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->