پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص
سرخط خبرها

اوسمار همه بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهد

  • کد خبر: ۲۲۳۰۵۷
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
اوسمار همه بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهد
سرمربی برزیلی روی همه نفرات تیمش برای فصل آینده نظر مساعد دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با اوسمار هنور قدم مثبتی بر نداشته، اما این مربی از حالا به فکر بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده فکر می‌کند. در این مورد با خبر شدیم که اوسمار در نظر دارد همه نفرات فعلی تیمش را حفظ کند و فقط یک یا دو بازیکن به لیست تیمش اضافه کند.

 بازیکن مدنظر او خارجی و در خط حمله خواهد بود. ضمن اینکه او کادرفعلی تیمش را نیز از هر جهت کامل می‌داند. در حال حاضر قرارداد حدود ۱۲ بازیکن پرسپولیس رو به اتمام است و دغدغه اوسمار برای فصل آینده ماندن آنها در تیم است. در این میان باید باشگاه پرسپولیس با تغییر مالکیت چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد و چه تغییرات مدیریتی در این باشگاه اتاق خواهد افتاد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->