چند بازیکن مشترک در لیست خرید پرسپولیس و استقلال دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش
سرخط خبرها

نامزد پرشانس دوباره برای انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می‌کند؟

  • کد خبر: ۹۹۸۱۶
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
نامزد پرشانس دوباره برای انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می‌کند؟
شاید نامزد بازنده در انتخابات فدراسیون فوتبال در سال قبل دوباره پا به عرصه رقابت برای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بگذارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعداز هیاهوی آمدن شهاب الدین عزیزی خادم و وارد شدنش به کارزار انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، در نهایت او بر روی کرسی ریاست نشست، اما عمر آن به کمتر از یک سال به طول انجامید. میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست انتخاب شد و هنوز نیامده عذر اطرافیان انتصابی عزیزی خادم را خواست و آن‌ها را از فدراسیون فوتبال اخراج کرد.


حالا بزرگترین چالش پیش روی فوتبال ما در راس هرم خود که انتخاب رئیس جدید است با دو روی سکه مواجه است؛ یک روی سکه این است که مجمع برگزار شود و با همراهی هیات‌های فوتبال حکم به برگشت عزیزی خادم داده شود که احتمال آن را هم نمی‌توانیم کم بدانیم. روی دیگر سکه آغاز فعالیت گزینه‌ها برای تصدی دوباره این پست بوده که یکی از آن‌ها خود میرشاد ماجدی است که هنوز نیامده مورد حمایت قرار گرفته است.


کیومرث هاشمی حالا گویا دوباره جدی‌ترین گزینه برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال بوده و شنیده می‌شود از حالا در مورد او یک اجماع کامل به وجود آمده است. حتی گفته می‌شود صحبت‌های ابتدایی هم برای تامین نظر این مدیر ورزشی انجام گرفته تا در این مقطع حساسی که فوتبال کشورمان در آن قرار دارد، هرچه زودتر تکلیف برگزاری مجمع و رئیس جدید آن مشخص شود. هرچند که هنوز خبری در مورد اینکه هاشمی این مساله را پذیرفته که دوباره وارد کارزار انتخابات شود یا نه منتشر نشده، اما آن چیزی که مشخص شده این مدیر ورزشی، گزینه‌ای است که از چندین بخش مورد تایید است.


البته درباره کیومرث هاشمی هم پیش از این گفته می‌شد شاید نامزد ریاست کمیته ملی المپیک شود، اما او اظهار نظر صریحی هم در این خصوص انجام نداد تا همچنان آینده این مدیر، مبهم باشد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->