جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

امیر غفور طلسم شکنی خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۹۸۵۶۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
امیر غفور طلسم شکنی خواهد کرد؟
تیم والیبال سپاهان با درخشش امیر غفور از سد سایپا هم گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، خودروسازان سایپا هرچند رقابت جذابی مقابل قهرمان نیم‌فصل به نمایش گذاشتند، اما درنهایت با نتیجه سه بر دو مقابل یکی از مدعیان قهرمانی گوی و میدان را واگذار کردند تا از صعود به پلی‌آف کاملا ناامید شوند.
در این دیدار فولاد مبارکه سپاهان در ست‌های سوم، چهارم و پنجم موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۲ بر ۲۰ شد.
نارنجی پوشان نیز در ست‌های اول و دوم به امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ رسیدند و یک امتیاز از این بازی گرفتند.
نکته جالب توجه این دیدار، رقابت چالشی دو تیم در ست پنجم بود و امتیازات ست پنجم تقریبا به اندازه یک ست استاندارد پیش رفت.
پیش‌تر سپاهان در دور رفت نیز با نتیجه سه بر یک برابر سایپا پیروز شده بود.
امیر غفور قطر پاسور ملی پوش سپاهان اصفهان هم که تا اینجای فصل ستاره بی، چون چرای لیگ برتر والیبال بوده در این بازی نیز یک تنه باعث پیروزی و کامبک تیمش برابر سایپا شد.
غفور در آلبوم افتخارات خود قهرمانی لیگ برتر را کم دارد. او در ده سال گذشته با تیم‌های باریج اسانس کاشان متین ورامین پیکان وسایپاتهران نتوانسته به این عنوان برسد و امسال شاید سال طلسم شکنی امیرغفور با تیم سپاهان اصفهان باشد که درصورت قهرمانی برای اولین بار او قطعا بهترین بازیکن لیگ را نیز از آن خود خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->