اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

رشیدی: به دنبال کسب سکو در لیگ ۱۴۰۰ هستیم

  • کد خبر: ۹۷۹۰۴
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
رشیدی: به دنبال کسب سکو در لیگ ۱۴۰۰ هستیم
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان گفت: به دنبال تحقق هدف بعدی یعنی کسب سکو هستیم و برای رسیدن به آن مبارزه خواهیم کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان هفتم بهمن‌ماه با قرارگرفتن تیم پیکان در رتبه چهارم جدول رده‌بندی (کسب ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز) به پایان رسید.
نیلوفر رشیدی سرمربی تیم پیکان لیگ برتر ۱۴۰۰ را در مقایسه با سال‌های گذشته با کیفیت‌تر ارزیابی کرد و گفت: فصل جاری لیگ برتر با کیفیت بالاتری برگزار شد. با توجه به افزایش تعداد لژیونرها، در لیگ امسال از بازیکنان جوانان بهره بیشتری برده شد. البته درست است بازیکنان جوان به دلیل کم تجربگی اشتباهات فردی بیشتری دارند، اما سراسر انگیزه و هیجان هستند و این مسئله باعث شد بازیکنان جوان زیادی در لیگ امسال دیده شوند. البته کمبود بازیکنان باتجربه که لژیونر شده بودند هم در برخی از پست‌ها کاملا احساس می‌شد. با تمام این مسائل، شاهد برگزاری لیگی پویا به‌خصوص در دور برگشت بودیم. به ویژه این‌که تیم‌های حاضر در رده پنجم تا هشتم هیجان بازی‌ها بیشتر کرده بودند. حتی تیم‌های انتهای جدول هم تیم‌های دست‌وپا بسته‌ای نبودند.
وی با اشاره به مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان که از ۱۶ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود، افزود: طی جلساتی که ازسوی فدراسیون در دور برگشت برگزار شد، از تمام باشگاه‌ها درخصوص نحوه برگزاری مرحله پلی‌آف نظرخواهی شد و باشگاه‌ها به برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت دو برد از سه بازی و برگزاری دیدار فینال و رده‌بندی به صورت تک‌بازی و متمرکز رای دادند. در مجموع فکر می‌کنم شاهد برگزاری بازی‌های خوبی در مرحله پلی‌آف باشیم. به‌خصوص این‌که الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی بانوان نیز از نزدیک بازی‌ها را زیر نظر خواهد گرفت. این انگیزه‌ای برای بازیکنان جوان و تیم‌ها خواهد بود که برای ارائه بازی‌های باکیفیت و کسب سکو نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.
رشیدی با ابراز رضایت از عملکرد تیم پیکان ادامه داد: امسال تیم پیکان بازیکنان جوانی را به خدمت گرفت. هدف ابتدایی ما حضور در مرحله پلی‌آف بود که این هدف محقق شد. هدف بعدی کسب سکو است و فکر می‌کنم پیکان با پتانسیل‌هایی که دارد، عملکرد بسیار خوبی تا اینجای کار داشته‌ایم و انشاا… با برطرف کردن ضعف‌ها، در مرحله پلی‌آف پرقدرت‌تر حاضر می‌شویم. در این مرحله برای کسب سکو مبارزه خواهیم کرد. پیکان سال‌ها در لیگ برتر حاضر بوده و تا کنون نتایج خوبی هم کسب کرده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->