اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

استقبال ترک‌ها از بازگشت صیاد منش به فنرباغچه

  • کد خبر: ۹۴۵۴۶
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
استقبال ترک‌ها از بازگشت صیاد منش به فنرباغچه
بازگشت ستاره ایرانی باشگاه زوریای اوکراین به تیم سابقش فنرباغچه با تمجید کارشناسان ترک مواجه شد و رسانه‌های این کشور حضور دوباره بازیکن ایرانی را در تیم مطرح ترکیه‌ای به فال نیک گرفته‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت الهیار صیاد منش به تمرینات تیم فنرباغچه ترکیه با حمایت رسانه‌های این کشور همراه شده و کارشناسان فوتبال ترکیه‌ای این بازگشت را به فال نیک گرفته‌اند.  

نشریه ملت ترکیه در وصف ستاره ایرانی باشگاه فنرباغچه که یک و نیم فصل به طور قرضی در تیم زوریای اوکراین توپ زد، چنین نوشته است: ستاره ایرانی بعد از دوران یک و نیم ساله در زوریا نشان داد پیشرفت خوبی کرده است. بازیکن ۲۰ ساله ایرانی در سال ۲۰۲۱ عملکرد خوبی در زوریا از خود به جای گذاشت تا نشان دهد بازیکنی کامل و پخته شده است. این پیشرفت در وجود بازیکن ایرانی می‌تواند برای فنرباغچه امیدوار کننده باشد.

این تمجید درحالی انجام شد که صیادمنش در بدو ورودش به این باشگاه ترکیه‌ای با حمایت آن چنانی مواجه نشد، اما انتقال قرضی به تیم زوریای اوکراین موجب رشد قابل توجه این بازیکن شد.

صیاد منش حتی به سبب درخشش در باشگاه اوکراینی در قاب چشمان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم قرار گرفت و به تیم ملی دعوت شد و دقایقی نیز در بازی‌های اخیر به میدان رفت.

بدون شک ادامه درخشش درباشگاه قدیمی فنرباغچه می‌تواند هم جایگاه این بازیکن را در تیم ملی ایران محکم کند وهم اینکه دروازه‌های جدیدی را به روی بگشاید و راهی تیم‌های بزرگ‌تر اروپایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->