نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

خاص‌ترین اتومبیل همیلتون فروخته شد

  • کد خبر: ۹۳۴۴۵
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
خاص‌ترین اتومبیل همیلتون فروخته شد
اتومبیل خاص پرافتخارترین راننده جهان به فروش رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، برای کسانی که حتی طرفدار فرمول یک نیستند هم ممکن است شنیده باشند لوئیس همیلتون دارنده ۷ عنوان قهرمانی جهان، در آخرین مسابقه سال پس از مکس ورستاپن در رده دوم قرار گرفت.

بعد از این شکست ویرانگر، همیلتون رکورد ۸ عنوان قهرمانی جهان را از دست داد، رکوردی که می‌توانست از مایکل شوماخر افسانه‌ای نیز عبور کند. همیلتون بعد از این اتفاق از شبکه‌های مجازی فاصله گرفت که این موضوع برای میلیون‌ها فالوور غیرعادی بود.

چند روز پیش، چند نشریه آنلاین اتومبیلرانی گزارش دادند که همیلتون ماشین سفارشی خود را که در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱.۵ میلیون دلار خریداری کرده بود، فروخت. این راننده پرافتخار جهان توانست ماشین را به قیمت ۲ میلیون دلار بفروشد.

اتومبیل بنفش رنگ همیلتون یکی از ۶ ماشین سری ۷۶۰ جهان است که ساخته شده و مخفف نام وی (LH) روی ماشین حک شده است.

گفته می‌شود تنها حدود ۱۰۰۰ کیلومتر با این خودرو طی شده و ویدئو‌هایی از رانندگی آن توسط همیلتون در فضای مجازی منتشر شده است. چند هفته قبل، او همچنین آپارتمان سه طبقه خود را در نیویورک که در سال ۱۸۸۳ ساخته شده بود، به قیمت ۴۹.۵ میلیون دلار فروخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->