نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

۳ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز برای کاراته ایران در قهرمانی آسیا

  • کد خبر: ۹۲۷۳۷
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
۳ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز برای کاراته ایران در قهرمانی آسیا
کاراته‌کا‌های کشورمان در دومین روز بازی‌های قهرمانی آسیا هم درخشان ظاهر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان) به میزبانی آلماتی قراقستان در حال برگزاری است. در پایان روز دوم مسابقات، یک طلا و یک نقره در بخش کاتا و ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز در بخش کومیته کسب شد تا ایران با ۳ طلا، ۲نقره و ۳ برنز به کار خود در روز دوم پایان دهد.

کاتا انفرادی رده امید بانوان

حدیث جمال با امتیاز ۹۰/۲۲ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و راهی فینال شد. جمال در فینال مسابقات نیز با امتیاز‌۲۲/۲۴ لیارکوشکایبایوا از کشور میزبان را شکست داد و صاحب مدال خوش‌رنگ طلا شد. متین زارع با امتیاز‌۲۳/۲۶ در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و جواز حضور در فینال را کسب کرد. زارع در فینال امتیاز‌۲۶/۲۴ را مقابل هین‌تاینگ‌یو از هنگ‌کنگ کسب کرد تا حریف با امتیاز ۲۸/۲۴ پیروز شود و زارع صاحب مدال نقره شد.

کومیته بانوان

در وزن ۵۹-‌کیلوگرم فاطمه بداق با نتیجه ۳‌بر ۰ سیتورا راسولوا از قرقیزستان را مغلوب کرد. بداق در بازی دوم نیز با نتیجه ۴‌بر ۱ ویچکا لیک از کامبوج را شکست داد. بداق سومین بازی خود را نیز با برتری ۶‌بر ۱ مقابل سز لایوت از هنگ‌کنگ پشت سر گذاشت و راهی فینال شد. بداق در فینال نیز با اقتدار سنیا آرستوا از قزاقستان را با نتیجه ۹‌بر ۰ شکست داد و مدال طلا را تصاحب کرد.

در وزن ۵۹+‌کیلوگرم سارینا فتحی در بازی نخست با نتیجه ۶‌بر ۰ آژار اروزالیو از قرقیزستان را شکست داد. فتحی در بازی دوم نیز در هانتی نورا... ناصر از اردن را شکست داد و راهی فینال شد. ملی‌پوش کشورمان در فینال نیز نماینده امارات را با نتیجه ۱ بر ۰ شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۵۳-‌کیلوگرم ستایش نادری در هانتی مقابل لن‌منصور از اردن پیروز شد. نادری در بازی دوم سانی ایشیزوکا از هنگ‌کنگ را ۳‌بر ۰ از پیش‌رو برداشت و راهی فینال شد. نادری در فینال با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب بلا‌ساماشوا از قزاقستان شد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۴۸-‌کیلوگرم یلدا نقی بیرانوند در بازی نخست با نتیجه ۷‌بر‌۴ مغلوب آلکنیت شریزات از قزاقستان شد. او در دور دوم با نتیجه ۴‌بر ۰ مغلوب اومیدا آیسوا از قرقیزستان شد. بیرانوند در دیدار رده‌بندی با برتری ۷‌بر۳ فرهان الوایاتی از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

کومیته آقایان

در وزن ۵۵-‌کیلوگرم محمد‌حسین شیر‌صفت با نتیجه ۵‌بر ۰ ا‌براهیم باخیت از امارات را شکست داد. شیر‌صفت در مسابقه دوم با نتیجه ۵‌بر۲ مغلوب سلطان‌القحطانی از عربستان شد. شیر‌صفت در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶‌بر ۰ جاسف ماریانو از اندونزی را از پیش‌رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در وزن ۷۶+‌کیلوگرم ابوالفضل نوری با نتیجه ۳‌بر ۰ عزیز‌مناسف از قزاقستان را شکست داد. نوری در مرحله دوم هم عمر‌الباخت از عربستان را با نتیجه ۳‌بر۲ شکست داد. نوری در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶‌بر۴ مغلوب عمر‌الباخت از عربستان شد و مدال برنز را از دست داد.

در وزن ۶۸-‌کیلوگرم امیر‌رضا برزویی با نتیجه ۸‌بر ۱ محمد الرومی از کویت را شکست داد. برزویی در بازی دوم با نتیجه ۱۰‌بر ۰ مغلوب آبلایخان‌چشرسوا از قزاقستان شد. برزویی در رده‌بندی بیشر آلفاوری از اردن را با نتیجه ۳‌بر ۰ شکست داد و مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

در وزن ۷۶-کیلوگرم سعیدا... یاری با نتیجه ۲‌بر ۱ بافکوئر جاسم از کویت را از پیش‌رو برداشت، اما در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۵‌بر ۰ مغلوب عبدالرحمان الحجرسی از عربستان شد و مدال برنز را از دست داد.
در وزن ۶۱-‌کیلوگرم امیر‌حسین بمان‌زاده با نتیجه ۹‌بر ۰ ویزیت‌باراتو از قرقیزستان را شکست داد. بمان‌زاده در مسابقه دوم با نتیجه ۲‌بر ۰ مقابل اولژاس‌آلتینبک شکست خورد. بمان‌زاده در رده‌بندی نیز ۵‌بر۳ مغلوب سد الحلفی از کویت شد و مدال برنز را از دست داد.
به‌این‌ترتیب کاروان ایران در روز دوم با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز، دیروز به ۹ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز و مجموع ۱۸‌مدال رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->