نسخه ناکام شادکام! نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت
سرخط خبرها

خوزستان در وقت اضافه تحلیل رفت و باخت/ نفت برنده دربی بسکتبالی های جنوب

  • کد خبر: ۹۲۳۶۲
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
خوزستان در وقت اضافه تحلیل رفت و باخت/ نفت برنده دربی بسکتبالی های جنوب
تیم بسکتبال نفت آبادان به سختی توانست از سد خانه بسکتبال خوزستان بگذرد.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم پالایش نفت آبادان در اوورتایم ۷۶ - ۷۱ برابر خانه بسکتبال خوزستان به برتری رسید.

بازیکنان آغازگر خوزستان: داربنگتون هابسون، مصطفی عبدالوند، آرش ثابتی، بهنام پیام و محمد صیدی
سرمربی: حماد سامری

بازیکنان آغازگر نفت آبادان: رضا رنجبر، احسان دلیرزهان، سعید محمدی، وحید دلیرزهان و علی دورقی
سرمربی: علی توفیق

کوارتر نخست
تک امتیاز علی دورقی از پرتاب آزاد سبد اول بازی یوذ، اما آرش ثابتی سبد اول خوزستان را ۳ امتیازی گزفت. احسان دلبرزهان بازی زا مساوی کرد، ولی صیدی، ۳ بعدی خوزستان را زد! احسان یکی از ۳ امتیازی‌ها را جبران می‌کند، ولی صیدی و دارینگتون هابسون، خوزستان را یه ۱۲ می‌رساند. این بار وحید دلیرزهان ۳ می‌زند و هابسون پاسخ می‌دهد. مصطفی عبدالوند، پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است و احسان با فید-اِ-وی جبران می‌کند. ۳ امتیاز دیگر ثابتی مقالل تک پرتاب آزاد مهدی اسماعیلی، برتری ۲۱ - ۱۲ خوزستان را در پی دارد.

کوارتر دوم
کوارتر دوم، آبادان با ران ۹ امتیازی احسان دلیرزهان، اسماعیلی و رنجبر بازی زا در ۲۱ به تساوی می‌کشد. بهنام پیام، پس از مدت‌ها برای خوزستان سبد می‌گیرد و ۳ امتیازی ثابتی بازهم ایتکار عمل را به شاگردان حماد سامری می‌بخشد. خود ثابتی به اتفاق دارینگتون خوزستان را به ۳۰ می‌رسانند. حالا نوبت ۳ امتیازی رضا رنجبر است. دارینگتون دو پرتاب آزاد موفق دارد، اما درخشش احسان دلیرزهان اختلاف را در پایان نیمه به یک شوت کاهش می‌دهد. ۳۲ - ۳۰ به سود خوزستان.

کوارتر سوم
کوارتر سوم، تقی‌لو بازی را مساوی می‌کند. درخشش صیدی در خوزستان ادامه دارد. ۳ امتیازی آرش ثابتی اختلاف را به ۵ می‌رساند، اما نفت با ۳ پرتاب آزاد موفق محمدی به بازی برمی‌گردد. دس از امتیازگیری دارینگتون، ۳ پرتاب ۳ امتیازی خود محمدی و لی‌اپ او نفت را به ۵۰ می‌رساند. دارینگتون حالا اختلاف را کمتر می‌کند. محمدی بازهم درایو می‌کند و امتیاز می‌گیرد. بهنام پیام پشت خط پرتاب آزاد موفق است و پس از سبد رنجبر، ۳ امتیازی بعدی ثابتی اختلاف را می‌کاهد. ۵۴ - ۵۲ به سود نفت.

کوارتز چهارم
اوج حساسیت در لحظات پایانی کوارتر چهارم بود. کمتر از ۳ دقیقه به پایان بازی، احسان دلیرزهان نفت زا ۶۷- ۶۵ پیش می‌اندازد. بهنام پیام برخلاف دیدار رفت، اشتباه نمی‌کند تا بازی در ۶۷ مساوی شود. خطای ثابتی روی عدنان شاوردی دو امتیاز برای عدنان و نفت دارد و سامری در لحظات پایانی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت دوتیم، ثابتی جبران می‌کند و روی پاس او امیررضا شه‌روش متجی خوزستان می‌شود تا کار با تساوی در ۶۹ به اوورتایم کشیده شود.

وقت اضافه
رنجبر سبد اول را می‌کیرد و شه‌روش فقط یک پرتاب آزاد موفق دارد. تقی‌لو اما هردو پرتابش را به ثمر می‌رساند. ۳ امتیازی وحید دلیرزهان آب سردی بر پیکر خوزستانی هاست. ثابتی هم فقط یک پرتاب آزاد موفق دارد تا نفت ۷۶ - ۷۱ فاتخ این دیدار سخت شود.

رنجبر ستاره میدان
در این دیدار رضا رنجبر (۴۴:۱۶ دقیقه) با ۱۷ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۳ توپ‌ربایی و ۳ بلاک دبل دبل کرد و با کارایی ۳۴ ستاره میدان بود.
دارینگتون هابسون (۳۸:۲۰ دقیقه) با ۱۷ امنیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۶ بهترین بازیکن خوزستان بود‌. هابسون در این بازی ۵ خطایی شد.
آرش ثابتی (۴۵ دقیقه) با ۲۱ امتیاز، امتیازآورتربن بازیکن میدان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->