تاریخ جدیدی در مشهد هم‌زمان با بدرقه باشکوه «شهید جمهور» رقم خورد | تقدیر ویژه فرماندار از عملکرد شهرداری مشهد + فیلم شهردار مشهد مقدس: آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع میلیونی «شهید جمهور» + فیلم توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب‌های خاکستری | نگاهی به گام‌های شهرداری مشهد در مسیر بهره‌گیری از آب‌های خاکستری هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۵ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان کوثر و سه‌راه خیام | فوت راکب موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغچی (۵ خرداد ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس شد رکوردشکنی مترو در روز تشییع شهید جمهور در مشهد روایتی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در روز تشییع شهید جمهور مشاور عالی شهردار مشهد در امور مرتبط با سران قوا منصوب شد + تصویر آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم خبرنگار مصری: رئیس‌جمهور برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای داشت
سرخط خبرها

تقویت فضای نشاط و ورزش در دستورکار مدیریت‌شهری مشهد

  • کد خبر: ۹۰۳۳۹
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
تقویت فضای نشاط و ورزش در دستورکار مدیریت‌شهری مشهد
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد با تأکید بر نشاط و ورزش سالم، مؤمنانه و اسلامی برای بانوان، از اهتمام مدیریت‌شهری برای افزایش شادابی و نشاط میان مردم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد با تأکید بر نشاط و ورزش سالم، مؤمنانه و اسلامی برای بانوان، از اهتمام مدیریت‌شهری برای افزایش شادابی و نشاط میان مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در نشست صمیمانه با ساکنان محله پایداری که در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) برگزار شد، افزود: یکی از شعار‌های محوری شهرداری در دوره ششم مدیریت‌شهری، تسری صفات امام رضا (ع) ازجمله مهربانی، علم و دانش به شهر است.

تلاش برای تقویت فرهنگ همسایگی

وی تصریح کرد: ما به‌دنبال تقویت فرهنگ همسایگی در شهر هستیم. این روز‌ها به‌علت اوضاع نامناسب اقتصادی، چراغ زندگی خیلی از خانواده‌ها کم‌نور شده و نیاز است با پیروی از امام مهربانی‌ها، معین‌الضعفا، علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، حق همسایگی را نگاه داریم و دست نیازمندان را بگیریم و با هم مهربان باشیم. شهردار مشهد اضافه کرد: یکی دیگر از صفات امام رضا (ع)، «عالم آل‌محمد (ص)» است.

براین اساس مشهد باید شهر علم باشد؛ بنابراین باید به ترویج فرهنگ مطالعه، گفتگو، بحث‌های علمی و کارشناسی توجه شود.

ارجائی با بیان اینکه شهرداری خادم مردم است، اظهار کرد: در موضوع مقابله با ویروس کرونا، مکان‌هایی را که در اختیار شهرداری بود، تجهیز و برای تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد قرار دادیم.

همچنین برای دسترسی آسان افرادی که امکان راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در نزدیکی محل زندگی‌شان نبود، تعدادی اتوبوس را تجهیز و به مناطق گوناگون شهر به‌ویژه مناطق حاشیه‌ای برای انجام واکسیناسیون اعزام کردیم.

شهردار مشهد افزود: در کنار این اقدامات، ۲۰ دستگاه تاکسی نیز برای واکسیناسیون افرادی که به‌علت ناتوانی امکان خروج از منزل را ندارند، اختصاص داده شده است که با مراجعه به منزل افراد ناتوان، واکسن کرونا را تزریق می‌کنند.

تقویت مکان‌های بازی و شهربازی‌ها

ارجائی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت‌های ما اهتمام به شادابی و نشاط مردم است، تصریح کرد: براین اساس سرزمین‌های شادی و شهربازی‌ها را تقویت می‌کنیم و امکان نشاط و ورزش سالم، مؤمنانه و اسلامی را برای بانوان فراهم خواهیم کرد.

وی گفت: نشاط و شادابی بانوان یکی از موضوع‌هایی است که به‌جد دنبال آن هستیم و برای تحقق آن، فضا‌هایی در بوستان‌ها را که مشرفیت ندارند، به مکان‌هایی آرام و بانشاط برای تفریح و ورزش دختران و بانوان تبدیل خواهیم کرد.

شهردار مشهد افزود: امیدواریم با یاری هم بتوانیم در زمان معقولی پروژه‌های عمرانی خوبی را در مناطق گوناگون به‌ویژه در زمینه کاهش آلودگی هوا و حمل‌ونقل عمومی اجرا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->