بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

Battlefield 2042 چطور به یکی از بدترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد؟

  • کد خبر: ۸۸۹۰۳
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
Battlefield 2042 چطور به یکی از بدترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد؟
نظرات کاربران درباره بازی Battlefield 2042 به قدری منفی بوده که این عنوان وارد لیست «۱۰۰ بازی افتضاح استیم» شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - تقریبا کمتر کسی تصور می‌کرد که بازی Battlefield ۲۰۴۲ نتیجه بسیار بدی داشته باشد و به یکی از بدترین تجربه‌های سال جاری تبدیل شود. در ابتدا هیجان بسیار زیادی درباره بازی جدید سری بتلفیلد وجود داشت، اما بازی تازه منتشر شده «دایس» به قدری مشکلات فنی زیادی داشته که اکنون به یکی از بدترین بازی‌های تاریخ استیم تبدیل شده است.

حتی در نسخه بتا بازی نیز بازیکنان مشکلات عجیب و بسیار بدی را تجربه کردند و دایس در نسخه نهایی بازی خود بسیاری از آن‌ها را برطرف کرد، اما بازیکنان همچنان در طول بازی با مشکلات متفاوتی مواجه می‌شوند که تجربه آن را تا حد نسبتا زیادی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

سرور‌های بازی نیز مشکلاتی را برای بازیکنان به وجود آورده بود و هر چند دایس برخی از آن‌ها را برطرف کرد، اما به نظر می‌رسد بتلفیلد ۲۰۴۲ مسیر طولانی برای رسیدن به پتانسیل واقعی خود در پیش دارد، زیرا نظر کاربران به این بازی شوتر بسیار منفی است.

از نظر آمار و ارقام هم‌اکنون بیش از ۲۵ هزار کاربر نظر خود را ارسال کرده‌اند که تنها رای ۲۴ درصد آن‌ها مثبت بوده است. به این ترتیب، همانطور که صفحه ۱۰۰ بازی افتضاح استیم نشان می‌دهد، Battlefield ۲۰۴۲ هم‌اکنون در رتبه هشتم این فهرست قرار دارد.

Battlefield 2042 چطور به یکی از بدترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد؟

برخی از خریداران این بازی در نظرات خود از نبود ویژگی‌هایی مانند کمپین داستانی و اسکوربورد یا گفتگوی صوتی شکایت کرده‌اند. به عقیده برخی دیگر جایگزین‌کردن سیستم سنتی کلاس‌های بتلفید با اسپشیالیست‌ها تصمیم درستی نبوده است. از طرفی دیگر، بازی شوتر جدید به دلیل مشکلات سرور‌ها و البته اشکالات و باگ‌های بسیار زیاد همچنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

در حالی که دایس و الکترونیک آرتز هیچ بیانیه‌ای درباره این وضعیت منتشر نکرده‌اند، به نظر می‌رسد بتلفیلد ۲۰۴۲ به هیچ وجه موفق نشده تا نظر طرفداران این سری را جلب کند. از جمله بازی‌های قابل توجه دیگری که در فهرست بدترین بازی‌های استیم دیده می‌شود می‌توان به eFootball ۲۰۲۲ اشاره کرد که با مشکلات خنده‌دار خود همچنان رتبه اول را تصاحب کرده است.

Battlefield ۲۰۴۲ هم اکنون در دسترس پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پی‌سی قرار گرفته است.

منبع: ویجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->