چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است
سرخط خبرها

اپل تا سال ۲۰۲۵ خودروی خود را وارد بازار خواهد کرد

  • کد خبر: ۸۸۷۵۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
اپل تا سال ۲۰۲۵ خودروی خود را وارد بازار خواهد کرد
چند روز پیش بلومبرگ در گزارشی از احتمال عرضه خودروی الکتریکی و خودران اپل موسوم به «اپل کار» (Apple Car) در سال ۲۰۲۵ خبر داد. حالا بانک سرمایه‌گذاری «Wedbush» هم چنین ادعایی را مطرح کرده و البته گفته اپل یک همکاری استراتژیک برای این خودرو را در سال ۲۰۲۲ اعلام می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تحلیلگر Wedbush به نام «دنیل ایوز» در یادداشتی جدید، گزارش بلومبرگ را تایید کرده، البته هنوز کاملا مطمئن نیست اپل در چنین سالی از خودرویش بطور مستقل رونمایی کند. به گفته ایوز، کوپرتینویی‌ها به احتمال ۶۰ تا ۶۵ درصد دست به چنین کاری می‌زنند.

در یادداشت ایوز به چالش‌های این پروژه اشاره شده: «در طول هفت سال گذشته، جاه‌طلبی‌های اپل برای ورود به دنیای خودرو با چالش‌هایی مواجه شده. پروژه تایتان نسبت به اهداف اولیه بسیار کوچکتر شده و حالا دوباره بخاطر معرفی در سال ۲۰۲۵، مورد توجه قرار گرفته است.»

به باور ایوز، اپل در سال ۲۰۲۲ نوعی همکاری استراتژیک در دنیای خودروهای الکتریکی را اعلام می‌کند چرا که این کار، اولین قدم برای ورود به بازار محسوب می‌شود: «فکر می‌کنیم که در مسیر ورود اپل به بازار خودروهای الکتریکی، با یک شریک روبه‌رو شویم و اپل خودش به تنهایی شروع به تولید خودروها یا کارخانه‌های مربوط به آن نمی‌کند چرا که اینکار ریسک‌های اقتصادی و استراتژیک خودش را دارد.»

ایوز همچنین پیش‌بینی را درباره ارزش سهام اپل ارائه کرده. به باور این تحلیلگر، ارزش سهام اپل در سال آینده میلادی به ۱۸۵ دلار می‌رسد که شامل ۱۶ برابر شدن درآمد بخش سرویس‌ها و ۷ برابر کسب و کار سخت افزار کوپرتینویی‌ها می‌شود که به ترتیب ارزش ۱.۳ و ۲.۱ تریلیون دلاری را تجربه خواهند کرد.

در حال حاضر انتشار گزارش عرضه خودروی برقی اپل در سال ۲۰۲۵ باعث رکوردشکنی سهام اپل و رسیدن ارزش آن به بالای ۱۶۰ دلار شده. کوپرتینویی‌ها حالا دوباره با عبور از مایکروسافت باارزش‌ترین کمپانی جهان هستند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->